افتتاح یکصد و بیست و نهمین مدرسه خیرساز کشور در خوی

یکصد و بیست و نهمین مدرسه خیر ساز بنام شهدای حمل و نقل به همت کانون حمل ونقل کالای کشور در خوی به بهره برداری رسید.

یکصد و بیست و نهمین مدرسه خیر ساز بنام شهدای حمل و نقل به همت کانون حمل نقل کالای کشور در روستای فنایی در مناطق زلزله زده خوی با ۳ کلاس درس در ۱۴۰ متر مربع زیر بنا در مدت کمتر ۷ ماه احداث و به بهره برداری رسید.

رضا رستمی رئیس هیئت مدیره کانون حمل و نقل کالای کشور در آیین بهره برداری از این مدرسه گفت: جامعه حمل و نقل کشور در زلزله خوی علاوه بر کمک‌های غیر نقدی ساخت مدرسه ۳ کلاسه در روستای فنایی را برعهده گرفت که با صرف ۳۲ میلیارد ریال آنرا احداث و تحویل دانش آموزان منطقه داد.

حمدالهی مدیرکل حمل و نقل کالای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور هم در این مراسم با تقدیر از جامعه حمل و نقل کشور در ساخت این مدرسه گفت:  این مدرسه به عنوان هدیه‌ای مانداکار در عرصه توسعه علم و دانش در مناطق روستایی خواهد بود.

مختار تکاور رئیس هیئت مدیره انجمن خیران مدرسه ساز خوی هم در این مراسم اظهار کرد: خیران بعد از وقوع زمین لرزه‌های متعدد در خوی و تخریب مدارس، ساخت ۱۵۰ کلاس درس را متعهد شده بودند که ۴۰ باب از این کلاس‌های درس را در قالب ۵ باب مدرسه در مناطق روستایی و شهری با همکاری اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس احداث و تحویل آموزش و پرورش دادند.

وی افزود: خیران مدرسه ساز تلاش می کنند ۱۱۰ باب کلاس درس دیگر را تا اوایل سال آینده تکمیل و در اختیار آموزش و پرورش قرار دهند.

در پایان این مراسم با اهدای تندیس و هدایا از تعدادی از خیران مدرسه ساز خوی تجلیل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.