ضرورت گسترش شناخت حضرت علی (ع)

مسئول نهضت جهانی نهج‌البلاغه خوانی کشور گفت: محبت بدون شناخت امکان ندارد و بیمه همگانی برای کل بشر شناخت امیرالمؤمنین (ع) و معرفت نسبت به او است.

حجت‌الاسلام ارفع مسئول نهضت جهانی نهج‌البلاغه خوانی کشور در همایشی با موضوع به قله نزدیک می‌شویم، گفت: وظیفه ما گسترش شناخت امیرالمؤمنین (ع) و شناساندن علم او به مردم است.

او افزود: با معرفی علم امیرالمؤمنین می‌شود مردم و جهانیان را به اسلام و دین علاقمند کرد و اگر محبت شدت گرفت، ولایتمداری می‌آورد.

ارفع مهدوی بیان کرد: اگر می‌خواهید غلبه اررزش‌ها در شهرستان باقی بماند، باید حداقل ۲۵ درصد جامعه‌تان را در این نهضت جذب کنید.

او گفت: به گفته رهبر معظم انقلاب، ما وارد پیچ تاریخی شدیم که تحولات شگفت انگیزی اتفاق می‌افتد و باید دید در این پیچ تاریخی ما کجای آن ایستاده ایم.

مسئول نهضت جهانی نهج‌البلاغه خوانی کشور اظهار داشت: هرچی به قله نزدیک می‌شویم اکسیژن کمتر می‌شود و این به معنی سخت‌تر شدن شرایط و همان تحولات خاص است که این جنایات در غزه یکی از این تحولات است.

او تصریح کرد: از راه‌های نزدیک‌تر شدن به ظهور نهج البلاغه خوانی است و هدف نیز آماده شدن برای جامعه ظهور است.

ارفع گفت: ما با نهج البلاغه می‌خواهیم بخشی از جامعه را که به اشتباه از ولایت فاصله گرفته است، بدون زور و زر و تزویر به ولایت برگردانیم.

او بیان داشت: از فواید این نهضت، الگوی کار تشکیلاتی منظم مبتنی بر سخنان امیرالمؤمنین (ع)، جریان سازی نهضت و گسترش فرهنگ مساوات است.

گفتنی است در شهرستان بافق ۱۶۴ جلسه نهج البلاغه خوانی برگزار شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار