اردن با استفاده از چتر نجات برای غزه کمک‌های فوری پزشکی پرتاب کرد

پادشاه اردن از ارسال کمک‌های پزشکی فوری به غزه با استفاده از چتر نجات در نیمه شب یک شنبه خبر داد.

 پادشاه اردن از ارسال کمک‌های فوری پزشکی به بیمارستان صحرایی این کشور در غزه با استفاده از چتر نجات خبر داد.

به گزارش الجزیره، عبدالله دوم پادشاه اردن گفت: نیرو‌های هوایی ما امشب توانستند کمک‌های پزشکی فوری را به بیمارستان صحرایی اردن در غزه ارسال کنند.
وی افزود: کمک‌های پزشکی در تاریکی نیمه شب با چتر نجات در بیمارستان صحرایی اردن در غزه انداخته شد.

رژیم صهیونیستی از آغاز حملات وحشیانه خود به نوار غزه این منطقه را در محاصره کامل قرار داده و از ارسال هرگونه کمک‌های بشردوستانه و سوخت (به غیر از موارد قطره چکانی) از طریق گذرگاه رفح در مصر خودداری کرده است. علاوه بر ممانعت از ورود کمک‌های پزشکی رژیم صهیونیستی بار‌ها بیمارستان‌ها و مراکز درمانی را مورد حملات خود قرار داده است.

شاه اردن روز گذشته در دیدار با نجیب میقاتی نخست وزیر پیشبرد امور لبنان بر ضرورت تشدید تلاش‌های بین‌المللی برای توقف جنگ علیه غزه و ممانعت از توسعه دامنه درگیری در منطقه تأکید کرد. 

بنابر گزارش وبگاه اردنی «عمون»، در این دیدار بر اهمیت رساندن کمک‌های انساندوستانه به نوار غزه و حمایت از سازمان‌های امدادرسانی بین‌المللی فعال در غزه تأکید شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۴ ۱۵ آبان ۱۴۰۲
بی کفایتی سازمان ملل و دول عربی و کشورهای اسلامی به حدی رسیده که نتوانسته به وحشیگری کفتارهای صهیون غلبه کند لذا مجبورند با چتر نجات برایشان دارو و اذوقه پرت کنند . بشر از دست امریکای جنایت کار و غرب تروریست به چه پرتگاهی رسیده است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۹ ۱۵ آبان ۱۴۰۲
به این میگن پادشاه احسنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۹ ۱۵ آبان ۱۴۰۲
واقعا مردم غزه طی چند هفته خیلی مصیبت کشیدن
Iran (Islamic Republic of)
عمار .
۰۷:۵۱ ۱۵ آبان ۱۴۰۲
به نام خداوند جان و خرد : درود خداقوت احسنت ایوالله ماشاءالله مرحبا بر دولت ملت اردن که این عمل بشر دوستانه اسلامی قرآنی را برای برادران خواهران فرزندان دینیتان ارسال کردید فرو فرستادید باید محموله های غذایی و آب شرب و سوخت و دارویی و غیره .... را هم برایشان به وفور از دیگر کشورها که ارسال شده به همین ترتیب از طریق چتر نجات فرو بفرستید . خداوند جل جلاله به شما خیر دنیا آخرت عنایت فرماید که در این موقعیت حساس حیاتی دارید به وظیفه انسانی اسلامی قرآنیتان عمل می کنید ولی کاملتر عمل کنید . و من الله التوفیق . التماس دعا و صلوات .
آخرین اخبار