انتقاد از مصرف بالای دخانیات در بوستان‌های قم

رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای شهر قم گفت: امروز مصرف قلیان در قم آمار بالایی دارد و در هیچ بوستانی نیست که با این صحنه روبه‌رو نشویم در حالی که این حجم از مصرف دخانیات به‌خصوص قلیان در سایر شهرها دیده نمی‌شود.

 به نقل از  شهرداری قم، مجید اخوان،رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای شهر قم در یکصد و نهمین جلسه رسمی و علنی شورای شهر قم، اظهار کرد: امروز موتورسیکلت‌ها یکی از چالش‌های ترافیکی شهر قم است که نیاز است برای آن راهکاری اندیشیده شود.

ااو تصادفات موتورسیکلت در شهر قم را نگران‌کننده دانست و افزود: کشته شدن این تعداد شهروندان که راکب موتورسیکلت هستند نیاز به بررسی داشته و آموزش می‌تواند بخشی از این مشکلات را حل کند.

رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای شهر قم سپس به استفاده دخانیات در بوستان‌های شهر نیز اشاره کرد: امروز استفاده از قلیان در شهر قم آمار بالایی داشته و در هیچ بوستانی نیست که با این صحنه روبه‌رو نشویم.

او با مقایسه شهر قم با سایر شهرها تأکید کرد: این حجم از استفاده از دخانیات به‌خصوص قلیان در سایر شهرها دیده نمی‌شود و نیاز به کار فرهنگی و ایجاد محدودیت‌هایی در این حوزه داریم.

اخوان در پایان یادآور شد: شرایط بوستان‌ها زیبنده شهر قم نیست و نیاز است در حوزه آسیب‌های اجتماعی به این دو مقوله آموزش و فرهنگ توجه بیشتری شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار