مدیرکل شیلات اردبیل:

بازارچه تخصصی عرضه آبزیان در اردبیل ایجاد می‌شود

مدیرکل شیلات استان اردبیل گفت: به زودی بازارچه تخصصی عرضه محصولات آبزی در اردبیل با هدف دسترسی آسان مردم به آبزیان ایجاد می‌شود.

محمد اله‌بخش در نشست صمیمی با سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل، با ارائه عملکرد شیلات استان و دفاع از برنامه‌های پیشرو، افزایش تولید محصولات، ایجاد بازار تخصصی عرضه محصولات آبزی، احداث کارخانه مدرن و مکانیزه تولید غذای ماهی و فرآوری محصولات را از جمله طرح‌های مهم اقتصادی در شیلات استان اردبیل عنوان کرد.

او اظهار کرد: این طرح‌ها ایجاد اشتغال، تأمین پروتئین جامعه و همچنین امنیت غذایی را با خود به همراه دارد و برنامه این اداره کل حمایت جدی از طرح‌های یاد شده است.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل نیز در این نشست با تقدیر و تشکر از مدیر و کارکنان این اداره کل، عملکرد شیلات استان را در سال‌جاری عالی ارزیابی کرد و گفت: خوشبختانه شیلات استان با داشتن مدیریت قوی و نیرو‌های انسانی کارآمد و با استعداد توانسته گام‌های خوبی در زمینه‌های شیلاتی بردارد.

نوبخت اژدری افزود: وجود نیروی انسانی کارآمد و جهادی در دستیابی به اهداف و مأموریت‌های عالیه سازمان یک عنصر بسیار مهم به شمار می‌آید و همه باید با وحدت و همدلی برای خدمت به بهره‌برداران شیلاتی تلاش کنیم.

او با تشکر از عملکرد و اقدامات مؤثر اداره کل شیلات استان و حمایت از طرح‌های این اداره کل، به موضوعات، چالش‌ها و توسعه هر چه بیشتر صنعت آبزی‌پروری در استان اشاره کرد و به حمایت و برون رفت از مشکلات فعلی تاکید کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.