رسیدگی جدی قاچاق سوخت در مرز پرویزخان

سرپرست شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه گفت : قاچاق سوخت در مرز پرویزخان این استان با برنامه ریزی قبلی افراد ذی نفع صورت می‌گیرد و نیازمند رسیدگی جدی است.

پیمان بهرامی سرپرست شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه گفت : قاچاق کنونی در پایانه پرویزخان واقع در مرز شهرستان قصرشیرین برای استان کرمانشاه و حتی کشور زیان بار است و از آنجا که با برنامه‌ریزی قبلی صورت می‌گیرد؛ احتمال دارد سازمان‌یافته باشد.

وی قاچاق سوخت را یکی از اصلی‌ترین چالش‌های استان کرمانشاه عنوان و اظهار کرد: متاسفانه این آسیب از مدتی قبل در کرمانشاه همچون دیگر استان‌های مرزی رشد پیدا کرده است و به تبع آن با کمبود فرآورده در برخی جایگاه‌های سوخت استان مواجهیم.

وی در خصوص اظهارات اخیر دادستان قصرشیرین مبنی بر دستگیری چند نفر از کاکنان شرکت نفت این شهرستان در مرز پرویزخان به اتهام فساد مالی گفت: دستگیر شدگان کارمند نبوده و رابطه استخدامی با شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ندارند، آن‌ها نیرو‌های پیمانکار هستند و پرونده مربوطه در مرحله اولیه تحقیقات در دست بررسی است.

علی رستمی دادستان قصرشیرین تصریح کرد: دستگیرشدگان به اتهام فساد مالی در مرز پرویزخان کارکنان شرکت نفت هستند و پس از تکمیل پرونده و روشن شدن دیگر جزئیات، موضوع اطلاع رسانی می‌شود.

رییس انجمن صنفی جایگاه داران عرضه سوخت کرمانشاه گفت: این استان شاید معبر قاچاق باشد، ولی مبدا نیست؛ متاسفانه در برخورد با پدیده قاچاق سوخت راهبرد مشخصی در کشور دیده نمی‌شود.

همایون صالحی افزود: نهاد‌های متولی مبارزه با قاچاق سوخت مشخص هستند و باید با اجرای قانون این مشکل را حل کنند هر چند سهمیه‌بندی و چند نرخی بودن فرآورده‌های نفتی فسادزا است و همین عامل اصلی منجر به افزایش قاچاق در کشور شده است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار