رنجش متقاضیان از تاخیر در تحویل خودرو به مادران در طرح جوانی جمعیت

شهروندخبرنگار ما با ارسال پیامی از مشکلات تاخیر در تحویل خودرو در طرح جوانی جمعیت گلایه کرد.

ثبت نام مادران در سامانه یکپارچه سازی خودرو یکی از بسته‌های حمایتی دولت در راستای تحقق جوانی جمعیت بود تا در سایه فرزندآوری کانون خانواده گرمتر شود. اما این روز‌ها متقاضیانی که در این بسته تشویقی ثبت نام کردند، علاوه بر افزایش قیمت با تاخیر در تحویل خودرو نیز مواجه شدند.
شهروندخبرنگار ما با ارسال پیامی از مشکلات این طرح سخن گفت و خواستار رسیدگی به این مشکل شد. 

متن پیام شهروندخبرنگار

با سلام من در سامانه یکپارچه طرح مادران در اسفند ماه سال گذشته پول بلوکه کردیم و اولویت تابستان ۱۴۰۲ به نام من درآمد. در مرداد ماه پیامک واریزی آمد و ۱۵ مرداد ماه با فروش طلا و ماشین مبلغ مورد نظر را واریز کردیم. نزدیک ۱۰۰ روز است که از تکمیل وجه آن می‌گذرد، اما هنوز خبری از تحویل خودرو نیست. با سه تا بچه کوچک الان نزدیک ۴ ماهه است که وسیله نقلیه ندارم و ماهی دو میلیون برای سرویس مدرسه فرزندم پرداخت می‌کنم. لطفا رسیدگی کنید.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۹ ۰۴ اسفند ۱۴۰۲
آقا ما یک سال ثبت نام کردیم و 114میلیون پول دادیم الان آقایون یادشون افتاده که دارن ضرر میکنن و خیلی راحت میگن انصراف بدین و چندرقاز سود انصراف میخوان بدن که آیا بدن آیا ندن که اونم پارسال دلار 30بود الان 60 مگه با ما قرارداد بسته نشده آیا طبق قانون حقوقی میشه دستبرد داخل قرار داد بدون رضایت طرفین بنده و امثال بنده ساینا دوگانه ثبت نام کردیم ن ماشین دیگه ای و شرکت سایپا هم موظف به عمل کردن به این تعهد هست چه با استاندار های امسال و چه با استاندارهای پارسال تورو قرآن به فکر مردم باشین
آخرین اخبار