کاهش حوادث رانندگی با همکاری پلیس راهور و شهرداری بوشهر

شهردار بندر بوشهر با همراهی جمعی از معاونین و مدیران شهرداری در دیدار با فرمانده پلیس راهور استان در خصوص نحوه افزایش همکاری‌های مشترک گفت‌وگو کرد.

حسین حیدری در این دیدار با اشاره به لزوم حل و فصل مشکلات ترافیک شهر بوشهر گفت: علایم هشداردهنده راهنمایی و رانندگی، دوربین‌های کنترل سرعت و پایش تصویری، رنگ‌آمیزی موانع و... مواردی است که در حوزه شهرداری و راهنمایی و رانندگی باید با همکاری و تعامل صورت گیرد تا رضایت شهروندان در این زمینه حاصل شود.

 حیدری با بیان اینکه نظرات در حوزه شهری بسیار متفاوت است، تصریح کرد: در صورت وجود مدیریت واحد شهری می‌توانیم با اختیار عمل و سرعت بیشتری فعالیت‌های خود را انجام دهیم. 

شهردار بندر بوشهر با اشاره به خدماتی که در سال‌های اخیر توسط شهرداری در حوزه رفع و روان‌سازی ترافیک انجام شده است، افزود: خوشبختانه با همکاری و همراهی شورای شهر و تخصیص بودجه مناسب، تعداد قابل توجهی از کوچه‌ها و خیابان‌های شهر را تعریض کردیم که امیدواریم این روال در پایان سال جاری و همچنین سال آینده ادامه یابد.

وی تاکید کرد: همکاری بیشتر پلیس راهور و مجموعه شهرداری می‌تواند در کاهش حوادث و تصادفات رانندگی در سطح شهر تاثیر بسزایی داشته باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.