دستگیری سارق غیربومی با ۴۳ فقره سرقت منزل در ساری

رئیس پلیس آگاهی مازندران از دستگیری سارق منازل شهروندان با ۴۳ فقره سرقت در شهرستان ساری خبر داد.

سرهنگ علی قیصری رئیس پلیس آگاهی مازندران گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در محدوده شهرستان ساری، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: سارقان با شناسایی و تحت کنترل قراردادن مالکان منازل در مناطق مرفه نشین شهر، به صورت سریالی در یک محل و یک بازه زمانی با استفاده از غفلت مالباختگان و عدم حضورشان در منازل در یک فرصت مناسب و با استفاده از تجربیات سوء خود در ارتکاب جرایم با ابزار‌های خاصی با برنامه مشخص اقدام به سرقت طلاجات و وجوه نقد و اموال ارزشمند دیگر می‌کردند.

رئیس پلیس آگاهی مازندران گفت: پس از وصول پرونده‌های مشابه، مأموران این پلیس و کارشناسان اداره اطلاعات جنایی به همراه اکیپ بررسی صحنه‌های جرم در مناطق ذکر شده حاضر و پس از بازبینی تمامی زوایای موجود در صحنه‌های جرم و آثار و دلائل برجای مانده از سارقان، بررسی‌های تخصصی خود را انجام که نتایج حاصله نشان دهنده حضور و فعالیت یک باند غیر بومی چند نفره از سارقین حرفه‌ای در شهرستان داشته است.

سرهنگ قیصری افزود: کارشناسان اداره اطلاعات جنایی پلیس آگاهی استان هویت یکی از متهمان که اهل یکی از استان‌های جنوب غربی بوده را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه با همکاری ماموران پلیس آگاهی قائم شهر وی را دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران گفت: متهم در بازجویی‌های فنی و تخصصی توسط کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت متهم فوق به ۴۳ فقره سرقت منزل در شهرستان ساری اقرار و اعتراف که با قرار مناسب روانه زندان شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار