دپوی زباله شهر امیرکلا داغی ۲۳ ساله بر دل شهروندان+ فیلم

حدود ۲۳ سال مردم شهر امیرکلا به ویژه اهالی و کشاورزان هفت محل مرزون‌آباد بابل درگیر زباله و شیرابه‌هایی هستند که دقیقا چسبیده به رودخانه دپو می‌شود.

خدیجه ملک نژاد دهیار روستای گله‌کلای مرزون‌آباد بابل در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مازندران گفت:متاسفانه سالیان سال است که مردم شهر امیرکلا به ویژه اهالی و کشاورزان هفت محل مرزون‌آباد بابل درگیر زباله و شیرابه‌هایی هستند که توسط شهرداری امیرکلا در این مکان دقیقا چسبیده به رودخانه دپو می‌شود.

او افزود: پس از مکاتبه و نامه‌نگاری‌های بسیار هنوز هیچ اقدام مثبتی برای جمع‌آوری و توقف این کار انجام نگرفته است

ملک نژاد گفت: در تابستان این محدوده به قدری بوی بد می‌دهد که کسی از چند صدمتری آن هم توان عبور ندارد.

حسنی رئیس شورای اسلامی روستای گله‌کلای مرزون‌آباد بابل هم با اشاره به عدم پیگیری مسئولان شهر امیرکلا جهت رفع این مشکل،گفت: حدود ۲۳ ساله که هم مردم شهر امیرکلا و هم چند هزار اهالی روستا‌های منطقه مرزون‌آباد بابل این مشکل را دارند و این درد را به جان می‌خرند و تحمل می‌کنند.

او افزود: کنار همین زباله‌ها جمعه هر هفته بازار عظیمی برپا می‌شود که قسمت ماهی فروشان چسبیده به همین زباله‌ها و در دل شیرابه و آلودگی است.

حسنی گفت: عاجزانه از استاندار محترم، فرماندار ولایی این شهر، امامان جمعه بابل و امیرکلا تقاضامندیم به این موضوع ورود کنند و بانی آسایش و آرامش برای اهالی این شهر و این منطقه شوند.

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.