اندونزی حمله به بیمارستان منصوب به خود را در غزه محکوم کرد

جاکارتا با صدور بیانیه‌ای حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان اندونزی را در غزه محکوم کرد.

حمله به بیمارستان اندونزی در غزه یکی از دیگر جنایاتی است که رژیم صهیونیستی با انجام آن آشکارا اقدام به نقض قوانین بین المللی کرد. با این حال، کشور‌های غربی در برابر این جنایت سکوت کرده اند. 

به گزارش الجزیره، کشور اندونزی اقدام رژیم صهیونیستی به حمله به بیمارستان منصوب به این کشور را محکوم کرد. قطر نیز یکی دیگر از کشور‌های اسلامی بود که این اقدام تل آویو را مورد محکومیت قرار داد. 

براساس گزارش ها، هم اکنون بیش از ۷۰۰ بیمار و مجروح در بیمارستان اندونزی غزه بستری هستند. 

وزارت خارجه اندونزی امروز (دوشنبه) با صدور بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد: ما هم اکنون ارتباط خود را با ۳ نیروی داوطلب اندونزیایی که از زمان ساخت این بیمارستان در سال ۲۰۱۶ در بیمارستان مشغول کار هستند از دست داده ایم. 

مروان عبدالله، یکی از نیرو‌های امدادی در بیمارستان اندونزی می‌گوید: تانک‌های رژیم صهیونیستی در فاصله کمتر از ۲۰۰ متری بیمارستان اقدام به انجام عملیات نظامی کرده اند. همچنین تک تیراندازان صهیونیستی که هم اکنون بر بام ساختمان‌های مجاور مستقر شده اند قابل تشخیص هستند. 

شاهدان عینی از محاصره کامل بیمارستان اندونزی با تانک‌های صهیونیست خبر دادند و هر آن احتمال یورش نیرو‌های این رژیم به داخل بیمارستان به مانند آنچه درباره بیمارستان الشفا رخ داد وجود دارد.

برچسب ها: جنگ غزه ، فلسطین ، اندونزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار