میانگین رسیدگی به پرونده‌های تعزیراتی استان سمنان ۲۱ روز است

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان گفت: میانگین مدت زمان رسیدگی به پرونده‌ها در بخش‌های مختلف در تعزیرات حکومتی استان ۲۱ روز است.

دهکردی  با بیان اینکه میانگین رسیدگی به پرونده‌های مربوط به قاچاق کالا و ارز حدود ۶۱ روز است، گفت: پرونده‌های تعزیراتی مربوط به ۲ بخش کالا و خدمات و بهداشت، دارو و درمان از زمان تشکیل میانگین تا ۹ روز رسیدگی می‌شود.

وی اضافه کرد: از مجموع چهار هزار و ۶۸۰ پرونده تشکیل شده در اداره کل تعزیرات حکومتی استان سمنان از ابتدای فروردین تا پایان مهر ۱۴۰۲ ، سه هزار و ۴۱۴ پرونده مربوط به بخش کالا و خدمات و ۴۱۰ پرونده مربوط به بخش بهداشت، دارو و درمان است.

وی بیان کرد: حکم‌های صادرشده از سوی تعزیرات حکومتی استان سمنان در بخش‌های مختلف مربوط به قاچاق کالا و ارز، بخش کالا و خدمات و بهداشت، دارو و درمان از ابتدای امسال تا پایان مهرماه منجر به ۲ هزار و ۶۷۵ میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی برای افراد خاطی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان گفت: شهروندان استان می توانند شکایات و گزارش‌های خود را از تخلفات در بخش‌های مختلف مانند گرانفروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور صورتحساب، و عرضه و فروش کالای قاچاق، را با تماس با سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی استان برای رسیدگی گزارش کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار