پلیس راه آذربایجان غربی:

جاده ها برفی است توصیه های پلیس جدی گرفته شود

رئیس پلیس راه آذربایجان غربی گفت: رانندگان برای تردد در محور‌های مواصلاتی استان زنجیر چرخ به همراه داشته و به توصیه‌های پلیس توجه کنند.

رئیس پلیس راه انتظامی آذربایجان غربی از بارش برف در برخی محور‌های مواصلاتی استان خبر داد و گفت: رانندگان محترم حتما برای تردد در محور‌های مواصلاتی زنجیر چرخ به همراه داشته و به توصیه‌های پلیس توجه کنند.

سرهنگ رضا پناهی مقدم ادامه داد: هم اکنون در برخی محور‌های شمالی و جنوبی استان برف در حال بارش است و با توجه به پیش بینی‌های جوی، لازم است که رانندگان محترم حتما برای تردد در محور‌های مواصلاتی زنجیر چرخ به همراه داشته و به توصیه‌های پلیس توجه کنند.

وی با اشاره به بارش برف در محور‌های خوی- چالدران، شاهیندژ -تکاب، خوی- مرز رازی، پیرانشهر- مرز تمرچین، گردنه قوشچی"، گفت: بنابراین توصیه می‌شود رانندگانی که قصد تردد در تمامی محور‌ها را دارند ضمن اطمینان از سالم بودن سیستم روشنایی، گرمایشی و برف پاک کن وسیله نقلیه، با سرعت مطمئنه و استفاده از چراغ‌های مه شکن تردد کنند.

رئیس پلیس راه استان آذربایجان غربی در ادامه از رانندگان خواست تا رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی خودرو و نیز استفاده از زنجیر چرخ را در زمان بارش برف مورد توجه داشته باشند و از رانندگی با سرعت بالا و سبقت گرفتن در جاده‌های برفی و لغزنده، شدیداً بپرهیزند.

سرهنگ پناهی مقدم  توصیه کرد: رانندگان عزیزی که قصد تردد از محور‌های کوهستانی استان را دارند قبل از حرکت با سامانه ۱۴۱ تماس و از آخرین وضعیت راه‌ها مطلع شوید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.