رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس:

‌تلفات سنگین نظامی و انسانی صهیونیست‌ها باعث شد که به آتش بس رضایت بدهند

جلال زاده گفت: تلفات سنگین نظامی و انسانی صهیونیست‌ها باعث شد که به توقف جنگ تن بدهند ولی مردم فکر نکنند که اسرائیلی‌ها برای حرکت‌های بشر دوستانه آتش بس را پذیرفته‌اند.

وحید جلال زاده رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با شبکه خبر در ارتباط با آتش بس ۴ روزه حماس و رژیم صهیونیستی اظهار کرد: زبان روابط بین الملل نظام موجود قدرت است یعنی اگر بخواهیم در مواجهه با نظام بین الملل بدون قدرت به حق خود برسید هیچ گاه به نتیجه نمی‌رسید و آمریکایی و اسرائیلی‌ها تنها زبانی که متوجه می‌شوند زبان زور و ابزاری به نام قدرت  است.

وی ادامه داد: جبهه مقاومت در سال‌های گذشته نشان داده است که به زبان قدرت مسلح شده است و هر زمانی که خواسته است حق خود را بگیرد از زبان قدرت استفاده کرده است.

جلال زاده افزود:‌ ۱۸ سال است که مردم غزه در یک محاصره ظالمانه قرار گرفته‌اند. نزدیک به ۸۵۰۰ فلسطینی که تعدادی از آن‌ها زنان و کودکان هستند و بخشی دیگر بدون آن که حتی حکم قانونی داشته باشند در حبس هستند. هتک حرمت به مسجد الاقصی و کشتار در نوار غزه هیچ پاسخی از سوی غربی‌ها نداشته است و عملیات طوفان الاقصی نشان داد که راه حل را باید ملت فلسطین و مقاومت رقم بزنند که این کار را نیز انجام دادند.

وی ادامه داد:‌ تلفات سنگین نظامی و انسانی صهیونیست‌ها باعث شد که به توقف جنگ تن بدهند ولی مردم فکر نکنند که اسرائیلی‌ها برای حرکت‌های بشر دوستانه آتش بس را پذیرفته‌اند. چون اعتراضات بزرگ مرمی در پایتخت‌ها و شهر‌های بزرگ مهم دنیا نزدیک به فروپاشی صهیونیست‌ها در داخل این رژیم منجر شد و به همین دلیل به آتش بس تن دادند.

وی گفت:‌ در غزه خون بر شمیشر پیروز شد و کودک بر موشک فائق آمد. تنها راه حل مسئله فلسطین همه پرسی از همه اهالی فلسطین چه مسیحی و چه مسلمان و چه یهودی است.

وی افزود:‌ البته نباید نقش آمریکایی را در این جنایت قرن در ۴۸ روز گذشته فراموش کرد. اگر آمریکایی‌ها پشت اسرائیلی‌ها نبودند و اگر اتاق فکر و کنترل صهیونیست‌ها را آماده نمی‌کردند و تجهیزات آن‌ها را تامین نمی‌کردند قطعا در این مدت رژیم صهیونیستی از پای در می‌آمد و در خون تک تک فلسطینی‌ها رد پای آمریکایی‌ها مشخص است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار