افزایش ۲۱ درصدی جان باختگان تصادفات درون شهری در آذربایجان شرقی

رئیس پلیس راهور آذربایجان شرقی گفت: در تصادفات درون شهری هشت ماهه نخست امسال در استان ۱۶۸ نفر جان باختند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۲۱ درصد افزایش داشت.

سرهنگ قنبرزاده در جلسه شورای هماهنگی ترافیک شهر‌های استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه ۴۲ درصد از جان باختگان سوانح درون شهری استان در هشت ماهه نخست امسال عابران پیاده بودند گفت: ۴۲ درصد از فوتی‌های ناشی از تصادفات در شهر‌ها در این مدت سر صحنه، ۵۲ درصد در بیمارستان‌ها و ۶ درصد حین انتقال به مراکز درمانی جان خود را از دست دادند.

وی بی توجهی به جلو با ۳۹ درصد را بیشترین علت تصادفات منجر به فوت در شهر‌های استان در هشت ماهه نخست امسال اعلام کرد و گفت: میزان تخلفات حادثه ساز درون شهری استان در این مدت به بیش از ۳۴ هزار و ۷۰۰ مورد رسید که در مقایسه با زمان مشابه سال گذشته ۲۸۲ درصد افزایش داشت.

آقای عابدین خرم استاندار آذربایجان شرقی هم تسریع در افزایش و بروزرسانی دوربین‌های ثبت تخلفات، تامین تجهیزات مورد نیاز پلیس راهور، بازنگری و اصلاح ورودی و خروجی ها، ارتقای فرهنگ رانندگی و اجرای طرح‌های ترافیکی مناسب را برای بهبود وضعیت ترافیک شهر تبریز ضروری دانست.

 در این نشست بر لزوم اتخاذ تمهیدات اساسی و فوری برای تامین زیرساخت‌های لازم و ارائه و اجرای راهکار‌های علمی به منظور رفع گره‌های ترافیکی این شهر تاکید شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار