از ابتدای سال صورت گرفت؛

کشف بیش از ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: از ابتدای سال بیش از ۳ میلیون لیتر سوخت و فرآورده‌های نفتی کشف شده که ارزش ریالی محموله‌های مکشوفه سوختی بالغ بر ۱۰۹ میلیارد تومان بوده است.

سردار شجاعی نسب فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: امروز یکی از دغدغه‌هایی که مردم دارند و همچنین یکی از مأموریت‌هایی که پلیس با آن مواجه است موضوع قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی بوده که از سوی برخی از افراد با خودرو‌هایی تحت عنوان شوتی قاچاق می‌شوند.

او افزود: خودرو‌های شوتی کاربری حمل سوخت نداشته بلکه به صورت خطرناکی سوخت را داخل خودور حمل و قاچاق می‌کنند و با سرعت‌های پرخطر موجب خسارت به رانندگان و همچنین موجب صدمه زدن به شهروندان و مسافرانی که در مسیر جاده در حال تردد هستند، می‌شوند. 


بیشتر بخوانید


سردار شجاعی نسب بیان کرد: از ابتدای سال تاکنون ۴۵ نفر از رانندگان خودرو‌های شوتی و سرنشینان و مسافران دیگر خودرو‌ها در آتش زیاده خواهی این افراد جان خود را از دست داده اند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه از ابتدای سال تاکنون بیش از ۳ میلیون لیتر سوخت و فرآورده‌های نفتی کشف شده است تصریح کرد: ارزش ریالی محموله‌های مکشوفه سوختی بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر ۱۰۹ میلیارد تومان برآورد شده است. 

او ادامه داد: مأموران در این رابطه بیش از ۳ هزار خودرو که به نحوی در حمل قاچاق کالا و سوخت به صورت غیرمجاز اقدام می‌کردند توقیف کرده اند که از این تعداد هزار و ۳۵۸ دستگاه خودروی شوتی بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.