استاندار تهران: مترو پرند قابلیت جابجایی روزانه ۱۳ تا ۱۵ هزار نفر را دارد

استاندار تهران با اشاره به افتتاح خط مترو پرند اعلام کرد: مترو پرند به طول ۵۰ کیلومتر روزانه بین ۱۳ تا ۱۵ هزار نفر قابلیت جابجایی دارد.

علیرضا فخاری روز پنجشنبه با اشاره به افتتاح مترو پرند با حضور رئیس‌جمهور، اظهار کرد: جهت اجرای این طرح شاهد تلاش‌های وصف‌ناپذیر همه (شهرداری تهران، قرارگاه خاتم الانبیا و حمایت دولت سیزدهم) بودیم.

وی ادامه داد: مترو پرند به طول ۵۰ کیلومتر از ایستگاه شاهد، گلزار شهدا و حرم مطهر تا فرودگاه امام (ره) به فاصله ۳۰ کیلومتر و ۲۰ کیلومتر از فرودگاه امام تا شهر پرند، نقطه عطفی است برای دسترسی شهروندان از تهران به پرند و بالعکس است که روزانه بین ۱۳ تا ۱۵ هزار نفر قابلیت جابجایی دارد.

استاندار تهران اضافه کرد: ناوگان مترو از وسایل مطمئن و ایمن برای تکمیل چرخه حمل و نقل در غرب تهران به مرکز تهران است که این موضوع با همت و تلاش متخصصان داخلی و قرار گاه سازندگی خاتم الانبیاء و کمک‌های دولت محقق شد.

وی با بیان اینکه حدود ۲۰ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری صورت گرفت تا این طرح تکمیل و در اختیار مردم قرار بگیرد، افزود: از مشخصه‌های بسیار مهم این طرح سرعت، دقت و طراحی خوبی است که توسط همکاران در قرارگاه سازندگی انجام شد و این خطوط به منظور مدیریت واحد در اختیار مترو تهران قرار گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۱ ۱۰ آذر ۱۴۰۲
تو پرند هر یه کیلومتر باید یه ایستگاه مترو بزنن
آخرین اخبار