وحشی گیری شاخصه اصلی تمدن غرب

امام جمعه خرمشهر گفت : تمدن نوین غرب ذات وحشی دارد.

حجت الاسلام عادل پور امام جمعه خرمشهر در نماز عبادی سیاسی این هفته گفت: تمدن نوین غرب ذات وحشی دارد و غربی ها تلاش می‌کنند این وحشی‌گری را پنهان کنند و مردم جهان باید ذات فرهنگ غرب را بشناسند چراکه ذات آن ها در نژاد پرستی و کشتار مردم بی پناه مشخص است.

او با بیان اینکه همواره وحشی ترین جنگ ها در جهان را اسرائیل و آمریکا به راه انداختند گفت : آینده منطقه نابودی آن هاست.

امام جمعه خرمشهر به اشاره به پشت سر گذاشتن سالروز نیروی دریایی گفت: نیروی دریایی راهبردی ارتش و دیگر نیروهای دریایی نظامی کشور مدال افتخار جمهوری اسلامی است.

امام جمعه خرمشهر در بخش دیگری از سخنانش به نزدیک شدن به ایام انتخابات پرداخت و از نخبگان خواست که حرف نامزدها را بشوند و افراد صالح را در وقت خود که زمان تبلیغات باشد به مردم معرفی کنند.

حجت الاسلام عادل پور به موضوع گاز مایع هم اشاره و تاکید کرد: انتقاد ما به طرح ساماندهی گاز مایع نیست اما آنچه نقد وارد است اطلاع رسانی دقیق نشده است و این بی اطلاعی سبب ایجاد مشکل برای مردم شده است.

او تاکید کرد از دادستان و دستگاه قضا درخواست میکنم که با کسانی که در این خصوص ترک فعل کردند و مسولینی که سهل انگاری کردند برخورد کنند.

این مسئول گفت : تا ثبت نام مردم در سامانه کسی حق ندارد بهای کپسول های گاز را افزایش دهد و برای مردمی که توانایی لوله کشی گاز را ندارند باید تسهیلاتی ارائه شود.

برچسب ها: صهیونیست ، تمدن غرب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.