آب گرم محور سرمایه گذاری گردشگری سلامت استان سمنان

مدیرکل میراث فرهنگی استان سمنان آب گرم را محور سرمایه گذاری گردشگری سلامت استان دانست و گفت: کمیته گردشگری سلامت شرایط را برای سرمایه گذاران تسهیل می‌کند.

امیر کرم زاده مدیرکل میراث فرهنگی استان سمنان ضمن اشاره به ظرفیت‌های استان سمنان در بخش گردشگری سلامت، تاکید کرد: حوضچه‌های آب گرم موجود در استان یکی از محور‌های سرمایه گذاری در بخش گردشگری سلامت محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه اقداماتی در این خصوص به ویژه در آب گرم سمنان در حال اجرا است، افزود: در کنار این ظرفیت، نمک درمانی از جمله دیگر ظرفیت‌های گردشگری سلامت در استان سمنان است که می‌تواند سرمایه گذارانی را جذب کند.

مدیرکل میراث فرهنگی استان سمنان بیان کرد: کمیته گردشگری سلامت با حضور دانشگاه‌های علوم پزشکی سمنان و شاهرود، میراث فرهنگی و اعضای انجمن حرفه‌ای دفاتر خدمات مسافرتی جوانب سرمایه گذاری گردشگری سلامت در استان را بررسی و تسهیل می‌کنند تا بتوانیم بهتر از این ظرفیت بهره‌گیری کنیم.

کرم زاده از تهیه بسته‌های مسافرتی گردشگری سلامت نیز در استان خبر داد و گفت: ظرفیت‌های درمانی استان سمنان به خصوص بیمارستان‌ها می‌تواند زمینه ساز جذب بیماران بین‌المللی نیز باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.