اجرای آبیاری نوین مجموعه «مینی‌وُرلد» ملایر با ۱۵ میلیارد ریال اعتبار

شهردار ملایر گفت: اجرای سیستم آبیاری تحت فشار مجموعه گردشگری و توریستی مینی‌وُرلد (جهان کوچک) در حال انجام است و تاکنون ۱۵ میلیارد ریال برای بخش عمده‌ای از این پروژه هزینه شده است.

مجید فرجی گفت: تکمیل این اَبَر طرح گردشگری و توریستی یکی از اولویت‌های ما است تا بتوانیم از این طریق بستر توسعه گردشگری را در این شهرستان مهیا کنیم.

اوضمن تاکید بر لزوم بهره‌گیری از آبیاری تحت فشار در فضای سبز شهری، گفت: در راستای بهینه‌سازی مصرف آب در عرصه‌های سبز شهری، اجرای آبیاری نوین در فضا‌های تفریحی و بوستان‌ها و بلوار‌ها در دست اجرا است.

شهردار ملایر گفت: با توجه به اهمیت موضوع آب و بهره‌وری استفاده از آن در فضای سبز، طی سال‌های اخیر اقدامات زیرساختی و نظارتی به منظور مدیریت بهینه مصرف و افزایش بهره‌وری از منابع آبی در دستور کار قرار گرفت و اجرای بسیاری از این اقدامات به بهره‌برداری کامل رسیده است.

فرجی گفت: فضای سبز یکی از متغیر‌های مهم در زیست شهری است و شهرداری ملایر توسعه فضای سبز را با هدف بهبود وضعیت محیط‌زیست شهری و بهره‌مندی شهروندان از تفرجگاه‌های استاندارد در نقاط مختلف شهر در اولویت برنامه‌های خود قرار داده است.

او گفت: به همین منظور شهرداری ملایر نسبت به طراحی و احداث بوستان‌های محله‌ای جدید و بازسازی بوستان‌های قدیمی شهر همچون بهسازی بوستان‌های عفاف، شهید فراهانی، بلوار سادات، تکمیل فضای سبز بوستان شقایق، ساخت بوستان محله‌ای کوی شهید زرینی و تکمیل فضای سبز مجموعه بی‌نظیر جهان کوچک اقدام کرده است.

شهردار ملایر با تاکید بر پیگیری اجرای سیستم آبیاری تحت‌فشار در فضای سبز شهری، گفت: این موضوع در ۲ زمینه توسعه فضای سبز در پروژه‌های جدید و اجرای سیستم آبیاری نوین در عرصه‌های کاشته شده قبلی پیگیری شده است.

فرجی گفت: تلاش می‌کنیم این طرح به صورت ویژه در بوستان‌های جدیدالاحداث مورد توجه قرار گیرد.

او گفت: در همین رابطه امسال طرح آبیاری تحت فشار بلوار سادات با هزینه‌ای بالغ بر هشت میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

شهردار ملایر با تاکید بر اینکه تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام که سرمایه شهر در آن‌ها به کار رفته، اولویت اصلی شهرداری ملایر است، گفت: مجموعه مدیریت شهری یک هدف والا را دنبال می‌کند و آن رضایت‌مندی شهروندان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.