کشف میلیاردی انواع کالای قاچاق در قائمشهر

رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران از کشف ۱۵۰ میلیارد ریالی انواع کالای قاچاق در شهرستان قائمشهر خبر داد.

سرهنگ محمد محمدپور رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران گفت: در راستای مطالبات مردمی در حوزه‌های مختلف ماموریتی، طرح مقابله با احتکار و قاچاق کالا در شهرستان قائم شهر به اجرا در آمد.

وی افزود: در اجرای این طرح بالغ بر ۲ تن چوب آلات جنگلی، ۹۷ هزار نخ کالای دخانی، ۲ هزار و ۳۰۰ عدد ظروف آشپزخانه، ۱۴۷ دستگاه ماینر، ۲۶ هزار و ۲۰۰ عدد لوازم آرایشی و بهداشتی، ۵ هزار و ۶۰۰ کیلوگرم آرد، ۲ دستگاه تجهیزات پزشکی، ۲ هزار و ۹۵۰ عدد قرص غیرمجاز، ۲۵ هزار قطعه لوازم یدکی خودرو، ۷۰ دستگاه لوازم خانگی، یک انبار احتکار لوازم خانگی و ۱۷۶ دستگاه انواع لوازم خانگی کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران، ارزش ریالی مجموع کالا‌های کشف شده در این عملیات را بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: در این طرح ۱۵ قاچاقچی و محتکر کالا با تشکیل پرونده به مراجع ذیصلاح معرفی شدند و اموال مکشوفه به اداره منابع طبیعی و سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تحویل شد.

سرهنگ محمدپور در خاتمه از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه قاچاق کالا در سطح خرد و کلان، ازطریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند تا در کمترین زمان نسبت به دستگیری مجرمان اقدام گردد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.