رئیس رسانه ملی در جمع دانشجویان دانشگاه تهران:

باید تلاش کنیم سلبریتی سالم را تقویت کنیم

جبلی گفت: ورودی صدا و سیما را روی هیچ چهره و هنرمندی که علاقه‌مند باشد و دوست داشته باشد در چارچوب قوانین و ضوابط با صدا و سیما کار کند نبستیم.

پیمان جبلی، رئیس رسانه ملی با حضور در جمع دانشجویان دانشگاه تهران به مناسبت روز دانشجو به ترویج گفتمان مقاومت اشاره کرد و گفت: امروز روز دانشجو و سالروز شهادت سه دانشجوی عزیز است. شهدایی که اولین‌بار در ۱۶ آذر ۱۳۳۲ شعار مرگ بر امریکا را در کشور طنین‌آمیز کردند. با گذشت ۷۵ سال از تشکیل رژیم منحوس صهیونیستی و گذشت ۷۰ سال از شهادت دانشجویان مهدی شریعت رضوی، مصطفی بزرگ‌نیا و احمد قندچی خون این دانشجویان همچنان گرم و در حال جوشش است.

جبلی ادامه داد: اگر بخواهیم اسم شایسته بر روی طوفان‌الاقصی بگذاریم، باید از آن به عنوان بزرگترین عملیات فریب در تاریخ یاد کنیم. عملیاتی که اسرائیل را ذلیل و حقیر کرد. ما الان باید از دوران بدون اسرائیل صحبت کنیم. ما باید گفتمان بعد از اسرائیل را ترویج دهیم. ما باید از مقاومت فلسطین درس بگیریم. مقاومتی که نسل به نسل اعتقاد و باورش مبنی بر اینکه آینده فلسطین از آنِ اوست بیشتر شد. 

رئیس رسانه ملی افزود: قطعاً باور نسل امروزِ فلسطین نسبت به نابودی اسرائیل بیشتر از پدرانشان و پدرانشان بیشتر از پدرانشان است. ما در رسانه و شما در دانشگاه باید گفتمان‌سازی، تجهیز جامعه به عقل، فکر، منطق، گفتمان و استدلال را ایجاد کنیم. حقوق بشری که اندیشمندان و دانشگاه‌ها پیش‌روی ما می‌گذارند و هرجا می‌رویم یقه‌مان را با حقوق بشرشان می‌گیرند! چیزی جز نژادپرستی نیست و از آن صهیونیست و آپارتاید بیرون می‌زند.

 جبلی گفت: ورودی صدا و سیما را روی هیچ چهره و هنرمندی که علاقه‌مند باشد و دوست داشته باشد در چارچوب قوانین و ضوابط با صدا و سیما کار کند نبستیم. برخی چهره که می‌گویند صدا و سیما در را روی ما بسته است، خودشان در را بسته‌اند.

وی افزود: ما با جوسازی و حاشیه‌سازی و با تهمت و افترا و بولتن‌سازی و شب‌نامه نویسی از عهدی که با رهبر انقلاب و مردم درمورد موضوع تحول در صدا و سیما بستیم کوتاه نمی‌آییم. پای آن هستیم و تمام حیثیت و آبروی‌مان را در این راه گذاشتیم. از هیچ زخم زبان و تهمت و افترایی هم نمی‌ترسیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار