دستگاه جدید آندوسکوپی در بَردَسکن خراسان رضوی راه‌اندازی شد

مدیر شبکه بهداشت و درمان بردسکن گفت: دستگاه جدید آندوسکوپی با حمایت خیران سلامت در بیمارستان ولیعصر(عج) این شهرستان نصب و راه اندازی شد.

حسین امامیان روز یکشنبه با اشاره به این که این اقدام خدا پسندانه به همت خیران سلامت" برادران کرامتی" انجام شده است افزود: با توجه به نیاز بیمارستان ولیعصر(عج) این دستگاه اندوسکوپی جدید به ارزش هفت میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال خریداری، نصب و راه‌اندازی شد که از این میزان مبلغ چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال توسط خیران تامین شد.

وی با بیان این که خیران سلامت نقش موثری در توسعه خدمات بهداشتی و درمانی در این شهرستان دارند ادامه داد: دستگاه آندوسکوپی نصب شده، جزء بهترین و به روزترین دستگاه‌ها در تشخیص بیماری‌های گوارشی و حتی در تشخیص زودهنگام سرطان‌های دستگاه گوارش است.

دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در ۱۷ شهرستان خراسان رضوی، ۸۰ درصد از جمعیت ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری این استان را زیر پوشش دارد و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به جمعیت ۱۷ شهرستان دیگر این استان بر عهده دانشگاه‌های علوم پزشکی سبزوار، گناباد، تربت‌حیدریه، نیشابور و دانشکده‌ علوم پزشکی تربت‌جام است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار