روابط عمومی‌ها در انعکاس و رفع مشکلات مردم تلاش کنند

معاون سیاسی امنیتی استانداری یزد گفت: روابط عمومی‌ها با توجه به نقش و جایگاهی که دارند نهایت همکاری را برای رفع مشکلات مردم داشته باشند.

 علی اکبرعزیزی معاون سیاسی امنیتی استانداری یزد در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان یزد پیرامون با موضوع انتخابات مجلس شورا اسلامی و مجلس خبرگان برگزار شد، گفت: روابط عمومی‌ها با توجه به نقش و جایگاهی که دارند نهایت همکاری را برای رفع مشکلات مردم داشته باشند و در تراز مردم دارالعباده یزد انجام وظیفه کنند. 

او خلاقیت و ابتکار روابط عمومی‌ها را در ایفای نقش خود بسیار اثر گزار عنوان کرد و گفت: البته برخی از روابط عمومی‌ها چند کار را انجام می‌دهند و این تعدد مسئولیت باعث مشکلاتی می‌شود، ولی عمده فعالیت شما در این حوزه بسیار اثرگزار است و نقش مهمی در بیان عملکرد‌های دولت مردمی سیزدهم دارد. 

معاون سیاسی امنیتی استانداری یزد گفت: اشرافیت روابط عمومی‌ها به برخی از مسائل مثل سند یزد نوین که سند تحولی استان است باید انجام شود و این سند راهبرد و چشم انداز آینده استان است.
عزیزی به سند تحولی دولت سیزدهم اشاره کرد و افزود: در یکسال گذشته باید نقاط قوت و آسیب‌هایی که در این سند وجود داشته را اصلاح کرده و نسبت به تقویت نقاط قوت و رفع کاستی‌ها اقدام شود.

او یادآورشد: موضوع اساسی استان یزد آب است که مطالبه همیشگی مردم دارالعباده یزد بوده است و لذا یکی از اولویت‌های مسئولان استان نیز هست و در دولت سیزدهم این آرزوی دیرینه مردم برآورده می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار