فرمانده انتظامی ایلام خبر داد

کاهش ۵۰ درصدی تصادفات طی سال جاری در استان ایلام

فرمانده انتظامی استان ایلام از کاهش ۵۰ درصدی تصادفات طی سال جاری در استان ایلام خبر داد.

سردار جمال سلمانی فرمانده انتظامی استان ایلام در رزمایش طرح زمستانه پلیس راه و راهور گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۱۰ درصد کاهش تصادفات در حوزه برون شهری و حوزه درون شهری ۵۰ درصد را در استان شاهد بودیم که این نشان از همراهی و احساس مسئولیت در بین مدیران و همراهی بسیار خوب مردم است.

فرمانده انتظامی استان ایلام اظهار کرد: متاسفانه در طرح زمستانی سال گذشته ۳۴ نفر در محور‌های مواصلاتی استان جان خود را از دست داده و بیش از ۷۰۰ نفر نیز مجروح شدند.

این مسئول انتظامی در ادامه با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری طرح توقیف خودر‌های هنجار شکن، فاقد پلاک و پلاک مخدوش، شوتی و مخدوش در استان با هدف اجرای صحیح قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی اجراء شده است، گفت: در این راستا بالغ بر ۵ هزار دستگاه خودرو توسط مجموعه انتظامی استان توقیف و یا اعمال قانون شده‌اند.

وی با بیان اینکه هر سال با شروع فصل زمستان و بارش نزولات آسمانی از ۲۱ آذرماه تا ۲۰ اسنفدماه رزمایش طرح ترافیک زمستانی در سطح کشور اجراء می‌شود، گفت: با هماهنگی و همراهی یگان‌های خدمات رسان با مجموعه راهور در طول سال و به ویژه در ماموریت اربعین شاهد هماهنگی و هم افزایی بسیار خوبی در بین این مجموعه بوده‌ایم.

فرمانده انتظامی استان ایلام تصریح کرد: امروز طرح زمستانی و این ماموریت عظیم در گستره ۳ هزار و ۷۲۱ کیلومتری از راه‌های استان شروع می‌شود و انتظار می‌رود که در این راستا دستگاه‌های اجرایی در کنار همکاران ما در پلیس راهور در محور‌های مواصلاتی این تعامل و همکاری ویژه را برای خدمات رسانی به مردم داشته باشند.

وی در پایان با توصیه به شهروندان و رانندگانی که قصد عبور از این محور‌ها را دارند، گفت: انتظار داریم رانندگان اطلاعیه‌ها و اخبار موثق را از طریق رسانه‌های رسمی پیگیری کرده و به مقررارت راهنمایی و رانندگی توجه ویژه داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.