متقاضیان مسکن ملی در شهرستان زیرکوه همچنان چشم انتظار تسهیلات

فرماندار زیرکوه از تعلل بانک‌ها در خصوص پرداخت تسهیلات ساخت مسکن ملی در این شهرستان گلایه کرد

غیرتی فرماندار زیرکوه در برنامه پرسمان صدا و سیمای خراسان جنوبی گفت: طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان زیرکوه در ابتدا با تأمین زیرساخت آب و برق سرعت خوبی گرفت، اما در ادامه با تأخیر بانک‌ها در پرداخت تسهیلات به کندی پیش می‌رود و خیلی از متقاضیان همچنان در صف انتظار مانده اند.

او افزود: آورده اولیه متقاضیان برای تکمیل ساخت مسکن تمام شده است و در ادامه کار نیازمند همراهی بانک‌ها در پرداخت تسهیلات هستیم.

غیرتی بیان کرد: اگر این تعلل در پرداخت تسهیلات ادامه داشته باشد قطعا مردم در ساخت این واحد‌ها با مشکل مواجه می‌شوند و چنانچه گره گشایی شود ساخت مسکن ملی شتاب بیشتری خواهد گرفت.


بیشتر بخوانید


فرماندار زیرکوه  همچنین در خصوص تأمین زمین فرزندآوری در شهرستان زیرکوه گفت: در خصوص تأمین زمین جوانی جمعیت، اختلاف نظری میان بنیاد مسکن و راه و شهرسازی وجود دارد و در ابتدا توافق شد که زمین‌ها را بنیاد مسکن واگذار کند و معادل آن را از راه و شهرسازی بگیرند که تهران موافقت نکرد.

او تصریح کرد: برای رفع این مشکل جلسات متعددی را برگزار کردیم و در نهایت این قول را به ما دادند که تا پایان امسال واگذاری زمین‌های فرزند آوری به متقاضیان در شهرستان زیرکوه انجام می‌شود.

غیرتی البته به مشکل پرداخت تسهیلات فرزندآوری هم اشاره و بیان کرد: همانند تسهیلات ساخت مسکن ملی، در حوزه فرزندآوری هم شاهد تأخیر در پرداخت تسهیلات فرزندآوری هستیم و خیلی از متقاضیان همچنان در نوبت دریافت هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.