معاون قوه قضائیه:

خدمت به مردم راه رسیدن به شهادت است

معاون قوه قضائیه با بیان اینکه کار کردن در مسیر ولایت و خدمت به مومنان جامعه، خود نوعی راه رسیدن به شهادت است، گفت : همه ما باید مراقب باشیم پرچم را گم نکرده و در مسیر ولایت به راه خود ادامه دهیم.

هادی صادقی معاون قوه قضائیه امروز در مراسم شورای حل اختلاف استان کرمانشاه و کارگاه آموزشی الگوی تعالی با موضوع آسیب‌های فضای مجازی که با حضور جمعی از مسئولان استانی و اعضای شورای حل اختلاف استان کرمانشاه در سالن انتظار برگزار شد ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه به مقام والای شهدا اشاره کرد.

معاون فرهنگی قوه قضائیه گفت: آئین نامه اعمال سنوات کارکنان شورا‌های حل اختلاف در حال تدوین است.

حجت الاسلام و المسلمین صادقی  گفت:  این آئین نامه به محض تصویب ابلاغ می‌شود

وی اظهار کرد: شهداء بالاترین مقام‌را در پیشگاه پروردگار دارند چرا که با اهدای جان خود بزرگ‌ترین ایثار را داشته‌اند و این عزیزان در مسیر، ولی خدا حرکت کرده و زیر پرچم ولایت به مقام والای شهادت رسیدند.

معاون قوه قضائیه با بیان اینکه کار کردن در مسیر ولایت و خدمت به مومنان جامعه، خود نوعی راه رسیدن به شهادت است، افزود: با خدمت در این مسیر و حل اختلاف میان مومنان، شهید بوده و بنا بر فرموده شهید سلیمانی؛ شهید باشید تا شهید شوید.

وی افزود: ایثار بالاترین کرامت انسان است و ایثار جان بالاترین ایثار است و در واقع شهادت فقط ایثار جان نیست، بلکه ایثار مال، پول، آبرو، وقت، دانش و… خود نوعی شهادت است و هرکدام در پیشگاه خدواند متعال اجر خود را دارد.

‌صادقی خطاب به حاضران با ایجاد عدالت در بین مردم و برقراری صلح و امنیت شهید هستید، ادامه داد: با برقراری مظهر خداوند بین مردم که همان عدالت است اجری بزرگ در پیشگاه پروردگار دارید.

وی افزود: همه ما باید در مسیر ولایت و زیر پرچم ولایت حرکت کرده تا این پرچم را به صاحب اصلی آن که امام زمان است برسانیم و در این مسیر مطمئنا سختی‌هایی هم هست، ولی اجری عظیم خواهید داشت.

معاون قوه قضائیه به شهدای غزه هم اشاره‌ای کرد و گفت: این عزیزان در مسیر تقویت جبهه مقاومت حرکت کرده و در مقابل استکبار به درجه رفیع شهادت می‌رسند و در این جبهه هر کسی که فعالیت دارد مجاهد فی سبیل‌الله است.

صادقی افزود: همه ما باید مراقب باشیم پرچم را گم نکرده و در مسیر ولایت به راه خود ادامه دهیم تا ان‌شاءالله عاقبت‌بخیر باشیم .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار