تداوم بمباران غزه با ابزار وتو

امام جمعه اراک گفت: در بمباران غزه همه دنیا خواستار آتش بس و توقف بمباران هستند، اما جنایتکاران به ظلم خود و کشتار مردم با ابزار وتو ادامه می‌دهند.

خطیب جمعه اراک در خطبه‌های امروز نماز جمعه اراک گفت: حق وتو نوعی نژادپرستی است که در اختیار بعضی کشور‌های محدود قرار دارد تا هر جا بر خلاف منافعشان بود از آن به صورت ظالمانه استفاده می‌کنند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: وتو نمونه بارز ظلم سرداران ظلم و جنایت به هشت میلیارد مردم کره زمین است که اکنون به نمونه مشخصه بارز اسرائیل و آمریکا تبدیل شده است.
خطیب جمعه اراک تأکید کرد: در بمباران غزه همه دنیا خواستار آتش بس و توقف بمباران هستند، اما این جنایتکاران به ظلم خود و کشتار مردم با ابزار وتو ادامه می‌دهند.
امام جمعه اراک با بیان اینکه کل جمعیت یهودیان در دنیا به پنج میلیون نفر هم نمی‌رسد تصریح کرد: همین تعداد با حمایت بایدن به خود اجازه کشتار مردم را می‌دهد.
او در ادامه تبدیل ایران به کشوری قدرتمند در جهان را از برکت ادامه راه ائمه هدی و بانوی بزرگ جهان اسلام دانست.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در قسمت دیگری از خطبه‌های نماز جمعه در خصوص ساخت مجموعه خاتم الانبیاء(ص) در اراک، گفت: نیاز است برای تکمیل این مجموعه کمک شود.خطیب جمعه اراک با اشاره به حمله تروریستی به سیستان و بلوچستان و شهادت ۱۱ نفر و تعدادی مصدوم در شب گذشته تصریح کرد: دفاع از مرز‌ها باید جدی‌تر انجام شود و در صورت نیاز برای ریشه‌کن کردن تروریست با کشور‌های همسایه مذاکره و برنامه‌ریزی شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.