شهروند خبرنگار خراسان شمالی؛

بلاتکلیفی متقاضیان ۱۱۲۰ واحدی مسکن ملی در شهرک ولیعصر بجنورد

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیامی از بلاتکلیفی متقاضیان ۱۱۲۰ واحدی مسکن ملی در شهرک ولیعصر شهرستان بجنورد خبر داد.

اجرای پروژه ۱۱۲۰ واحدی در شهرک ولیعصر شهرستان بجنورد استان خراسان شمالی از سال ۱۳۹۹ آغاز شد و متقاضیان در چند مرحله اقساط را واریز کردند، اما به گفته شهروند خبرنگار ما بعنوان یکی از متقاضیان این پروژه، از ۱۱۲۰ واحدی که قرار بود ساخته شود فقط حدود ۲۰۰ واحد به صورت نیمه کاره ساخته شده است و از مابقی واحد‌های آپارتمان خبری نیست. این موضوع از سوی متقاضیان پیگیری شده است، اما پاسخ مشخصی دریافت نکرده اند.

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروند خبرنگار

باسلام، در دولت قبل طرح اقدام ملی مسکن استارت خورد و در سال ۹۹ مبلغ ۴۰ میلیون تومان بعنوان آورده اولیه واریز شد در سال۱۴۰۰ نیز مبلغ ۴۰ میلیون تومان دیگر پرداخت شد همچنین در سال ۱۴۰۱ هم ۴۰ میلیون تومان پرداخت کردیم. سال ۱۴۰۲ ماه قبل مبلغ ۵۰ میلیون تومان واریز شد. اما با گذشت چند سال از ۱۱۲۰ واحدی که قرار بود در شهرک ولیعصر بجنورد ساخته شود فقط حدود ۲۰۰ واحد به صورت ناقص ساخته شد. تمام افرادی که در این پروژه ها سرمایه گذاری کرده اند پیگیر شدند تا دلیل را جویا شوند ولی در استان کسی جوابگو نیست و در نهایت به ما ابراز بی اطلاعی کردند و گفتند ما فقط کار ثبت نام را انجام دادیم و دست وزارت مسکن است.

منبع: سعید بشخود - بجنورد

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 



 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بهروز
۱۳:۳۸ ۰۹ بهمن ۱۴۰۲
سلام. من از متقاضیان این پروژه هستم . 880 واحد از این پروژه رو دادن ستاد اجرایی که بعد سه سال نیمه کاره مونده و 240 واحد دیگر رو سه ماهه که شروع بکار کردن ما هم که کل زندگیمونو دادیم برای پیش پرداخت . مسئولین هم هر دفعه مصاحبه میکنن قول تعیین تکلیف دو هفته ای دادن و بعدش خداحافظ.
Iran (Islamic Republic of)
بهروز
۱۳:۳۷ ۰۹ بهمن ۱۴۰۲
سلام. من از متقاضیان این پروژه هستم . 880 واحد از این پروژه رو دادن ستاد اجرایی که بعد سه سال نیمه کاره مونده و 240 واحد دیگر رو سه ماهه که شروع بکار کردن ما هم که کل زندگیمونو دادیم برای پیش پرداخت لطفا پیگیری کنید
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۸:۴۹ ۲۱ دی ۱۴۰۲
این دوستمون درست میگه پروژه رو بنیاد برکت برداشته ولی داده به یه پیمانکار دیگه اونو داده به پیمانکار سوم.جالب اینه که پیمانکار سومی که پروژه دستشه ترکیه تشریف دارن و نمایندش فقط با ده تا کارگر داره کار میکنه که نگن پروژه خوابیده. خوشبینانه ترین حالت سال 1403 دویست واحد تحویل بشه بقیه هم تا اطلاع ثانوی باید منتظر بمونن. بماند که این وسط چه کسانی از بالا رفتن قیمت و هزینه ساخت سود میبرن. قطعا مردم بیچاره که همه بدون خونه و مستاجر هستن
آخرین اخبار