انعقاد تفاهم نامه راه اندازی پارک علم و فناوری کودکان و نوجوانان در هرمزگان

تفاهم نامه چهارجانبه ایجاد و راه اندازی پارک علم و فناوری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان منعقد شد.

مهدی دوستی استاندار هرمزگان با اشاره به لزوم ایجاد یک پارک علم و فناوری ویژه کودکان و نوجوانان گفت: آشنایی فرزندان استان با فعالیت‌های دانش بنیان می‌تواند زمینه ساز شکوفایی استعداد‌های نسل جدید شود از این رو ایجاد این پارک دارای اهمیت فراوانی است.

او گفت: امیدواریم با انعقاد این تفاهم نامه اتفاقات خوبی برای استان رخ دهد، تجهیزات از سوی شرکت پالایشگاه نفت بندرعباس تامین شده و سوله و محل پارک هم آماده است و در کمترین مدت زمان این پارک آغاز به کار کرده و در خدمت دانش آموزان استان قرار می‌گیرد.

استاندار هرمزگان گفت: باید زمینه حضور دانش آموزان سراسر استان در این پارک فراهم و فضای گفتگو و تبادل نظر میان دانش آموزان و صاحبان فکر و اندیشه در این پارک نیز مهیا شود.

مطابق این تفاهم نامه در راستای انجام مسئولیت‌های اجتماعی و به منظور کمک به ارتقای فرهنگ خلاقیت میان دانش آموزان استان و تشویق آنان به مفاهیم خلاقیت و نوآوری و آشنایی آنان به تکنولوژی‌های روز دنیا، پالایشگاه نفت بندرعباس متعهد شد جهت ایجاد و راه اندازی پارک علم و فناوری در شهر بندرعباس نسبت به تامین تجهیزات مورد نیاز پارک و همچنین تامین بخشی از هزینه‌های طراحی و بازسازی فضا اقدام کند و از سوی آموزش و پرورش هرمزگان نسبت به واگذاری فضای فیزیکی پارک علم و فناوری کودکان و نوجوانان اقدام شود.

پارک علم و فناوری استان نیز متعهد شد طراحی و بازسازی فضا و راهبری پارک علم و فناوری کودکان و نوجوانان، ارائه خدمات آموزشی و مشاوره‌ای در زمینه‌های علمی ترویجی و فناوری‌های جدید به دانش آموزان و در نظر گرفتن ایده‌های متنوع برای شکوفایی استعداد دانش آموزان را بر عهده گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.