تسریع در ساماندهی محله حاشیه نشین آقاجان

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه خواستار تسریع در ساماندهی محله حاشیه نشین آقاجان شهر کرمانشاه شد و گفت : ساماندهی و بهسازی این محله تلاش جهادی فوری می‌خواهد.

شهرام کرمی رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه با فراخوان مدیران مرتبط در ساماندهی محله حاشیه نشین آقاجان، خواهان انجام اقدامات بیشتر، دقیق‌تر و سریعتر در این محله شد و گفت : تاکنون کار‌هایی در راستای بهسازی محله آقاجان انجام شده، اما متأسفانه به دلیل حجم مشکلات موجود در این محله، علیرغم اقدامات صورت گرفته، برخی امور معطل مانده و نیازمند تلاش جهادی فوری است.

وی افزود: در حوزه جمع آوری معتادان متجاهر به دلیل برخی مشکلات از جمله کمبود فضای فیزیکی برای نگهداری این افراد کار به خوبی پیش نرفته که در همین راستا مقرر شد مجوز جمع آوری ۳۵۰ نفر از معتادین با ایجاد زمینه اسکان و سالم سازی، صادر شود.

وی با اشاره به موضوعات دیگری از جمله جمع آوری و پلمب مراکز ضایعاتی که به صورت غیرقانونی کار می‌کنند، گفت: این مراکز در سطح شهر به بستر‌های جرم زا تبدیل شده‌اند که باید در کمترین زمان ممکن جمع آوری و پلمب شوند.

کرمی اضافه کرد: البته کار‌های خوبی نیز از جمله تعمیر، ترمیم و استحکام بخشی منازل آسیب دیده، تعیین تکلیف مشکل مسجد عباس زندی و مواردی از این دست در محله آقاجان انجام شده که جای تقدیر دارد.

کرمی ابراز امیدواری کرد، با همکاری همه نهاد‌ها و ادارات در آینده‌ای نزدیک چهره‌ای مقبول و موجه از این محله ساخته شود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار