امام جمعه بندرعباس :

حضور و مشارکت مردم در انتخابات بسیار مهم است

امام جمعه بندرعباس گفت:حضور و مشارکت مردم در انتخابات امسال بسیار مهم است چون دشمن به دنبال این است که مردم را از مظهر اقتدارشان دور کند.

 حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده امام جمعه نمازجمعه بندرعباس با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص انتخابات یازدهم اسفند امسال افزود:  رقابت، امنیت و سلامت ، مشارکت حداکثری راهبرد‌های دیگر این انتخابات است.

نماینده، ولی فقیه در هرمزگان گفت: فرهیختگان، فرهنگیان، رسانه‌ها و مسئولان باید این چهار راهبرد را برای مردم روشنگری و بیان کنند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده افزود: با حضور و مشارکت بالای مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری دشمن را عقب می‌زنیم و به مراحل بالاتر اقتدار دست می‌یابیم.

امام جمعه بندرعباس گفت: مشارکت در انتخابات به قدری مهم است که رهبر معظم انقلاب اسلامی در ابتدای امسال به آن اشاره کردند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده با اشاره به نزدیک شدن به ایام اعتکاف گفت: امسال اعتکاف دانش آموزی در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: اعتکاف نماد معنویت گرایی جامعه و یکی از دستاورد‌های انقلاب اسلامی تقویت و احیای اعتکاف است.

امام جمعه بندرعباس گفت: هیات امنای مساجد با کمک مردم، محلی مناسب را برای اعتکاف فراهم کنند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده با بیان اینکه ششم دی سالروز وفات حضرت ام البنین (س) و تکریم مادران و همسران شهداست، افزود: ایشان عالی‌ترین درجه ایمان را داشتند و فدایی ولایت بودند.

نماینده، ولی فقیه در هرمزگان گفت: بنا بر فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی مادران و همسران شهدا خاکریز دوم انقلاب اسلامی در برابر دشمنان هستند و برای انقلاب و کشور ایثار کرده اند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده افزود: مادران و همسران شهدا، الگویشان حضرت ام البنین (س) است که بسیار فداکار هستند.

امام جمعه بندرعباس با اشاره به سوم دی روز ثبت احوال گفت: اقدامات خوبی در الکترونیکی شدن کار‌ها و سرعت عمل در این بخش انجام شده است.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده افزود: هرمزگان دومین استان جوان کشور است.

نماینده، ولی فقیه در هرمزگان گفت: بنا بر آمار در هرمزگان از بین هزار نام انتخابی نخست، بیشترین نام در بین دختران فاطمه و زهرا و در بین پسران محمد است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده با اشاره به سیر نزولی آمار طلاق در استان افزود: در هشت ماه نخست امسال آمار طلاق در هرمزگان ۵ و نیم درصد نسبت به مدت مشابه پارسال کاهش یافته است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به موضوع اصلاح الگوی مصرف افزود: کاهش هزینه‌ها، عدالت اجتماعی و بهبود شاخص‌های زندگی از مهمترین تاثیرات اصلاح الگوی مصرف است.

نماینده، ولی فقیه در هرمزگان با اشاره به آمار‌هایی از مصرف گرایی در کشور گفت: در ایران هر ۱۰ سال یکبار میزان مصرف سوخت دو برابر می‌شود، ولی در کشور‌های پیشرفته دنیا هر ۵۰ سال یکبار میزان مصرف دو برابر می‌شود.

امام جمعه بندرعباس گفت: سرانه مصرف نان در ایران سالانه به ازای هر نفر ۱۶۰ کیلوگرم است، اما در فرانسه ۵۶ کیلوگرم و در آلمان ۷۰ کیلو گرم است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده افزود: الگوی مصرف در بخش آب نیز در کشور رعایت نشده است.

نماینده، ولی فقیه در هرمزگان گفت: سیاست‌های ابلاغی رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص اصلاح الگوی مصرف از طرف مسئولان باید عمل شود و مردم نیز برای آن برنامه داشته باشند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده افزود: شرکت‌های دانش بنیان برای کاهش هزینه‌ها و اصلاح الگوی مصرف در همه بخش‌ها مطالعه کنند و طرح ارائه دهند.

امام جمعه بندرعباس گفت: میزان بالای مصرف، زیبنده یک کشور اسلامی نیست.

برچسب ها: نمازجمعه ، بندرعباس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.