برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی در انار

نهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی به ریاست حجت الاسلام علیدادی سلیمانی امام جمعه انار در دادگستری این شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی در این جلسه ضمن تبریک ارتقای دستگاه قضا به دادگستری گفت: تلاش‌های زیادی در مجموعه شهرستان صورت گرفت تا دادگستری مجدد در شهرستان راه اندازی شود و با پیگیری‌های مسئولان شهرستانی به ویژه رئیس دادگستری شهرستان این امر محقق شد.

امام جمعه شهرستان انار در ادامه به آیین تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام در کشور اشاره کرد و افزود: تشییع و استقبال عظیمی در سطح شهرستان شکل گرفت که این به برکت خون شهدا و انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به هفته مقاومت بیان داشت: امسال برای اولین بار شهرستان انار در گلزار شهدای کرمان میزبان زائران مرقد شهید سلیمانی خواهد بود و جلساتی و برنامه ریزی‌هایی در این خصوص شده است.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی تصریح کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی شهرستان انار که ورودی استان است باید در خصوص میزبانی از زائران در شهرستان نیز برنامه ریزی انجام شود.

امام جمعه انار، برگزاری یادواره شهدا، برگزاری مسابقات کتاب خوانی، اهدای جهیزیه به نیازمندان، تجلیل از خانواده، مادران و همسران شهدا، برگزاری شب شعر وخاطره، برگزاری پیاده روی وکوهپیمایی، ویزیت رایگان پزشکان متخصص در نماز جمعه، شبی در محضر قران، برگزاری مسابقه وصیت نامه سردار حاج قاسم سلیمانی در مدارس و ادارات را از جمله برنامه های این شهرستان طی هفته مقاومت برشمرد.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی بیان داشت: در سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی (هفته مقاومت) موکب شهرستان انار در کرمان روزانه بیش از ۵ هزار پرس غذا بین زائرین سردار شهید سلیمانی و یک موکب هم در ورودی شهرستان روزانه بیش از ۵۰۰ غذا توزیع می کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار