معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی؛

پاسخگویی به مطالبات مردم در صدر برنامه های مسئولان باشد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: مردم انتظار دارند که مطالباتشان توسط مسئولان پاسخ داده شود.

طالبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی در جلسه شورای اطلاع رسانی استان گفت: آنچه که در جلسات شورای اطلاع رسانی مطرح می‌شود با هدف ارائه نظر و راهکار است و مردم انتظار دارند که مطالباتشان توسط مسئولان پاسخ داده شود.

او از اعضای این جلسه خواست برای ارتقای سطح کیفی جلسات شورای اطلاع رسانی پیشنهادات و برنامه‌های خود را ارائه دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با توجه به پیش رو بودن دو مناسبت مهم دهه بصیرت (نهم دی) و سالروز شهادت سردار سلیمانی، بیان کرد: نباید بگذاریم دشمن با فضای رسانه‌ای که در دست دارد بر جوانان ما تاثیر بگذارد و ما در این ایام با برگزاری مراسم مختلف و حضور کارشناسان در جلسات گوناگون برای دانش آموزان، دانشجویان و مردم باید این مراسم را به نحو احسن برگزار کنیم تا رشادت‌های نهم دی ماه ۸۸ برای مردم بازگو شود.
 
 مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هم در این جلسه از برگزاری دوره آموزشی روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی با همکاری سازمان برنامه و بودجه خبر داد و اظهار کرد: به زودی این دوره آموزشی در استان برگزار می‌شود.
 
فرخنده همچنین در خصوص مصوبه جلسه گذشته این شورا، گفت: پروژه‌های ملی در استان باید پیوست رسانه‌ای داشته باشند و مردم باید در جریان پروژه‌های امیدآفرین از طریق رسانه‌ها قرار بگیرند.
 
مشرفی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان هم در این جلسه عنوان کرد: برنامه محوری نه دی در روز شنبه با حضور مردم و با سخنرانی حجت الاسلام حاجی صالحی در حسینیه جماران برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.