اسرائیل در خانه خراب کردن از آمریکا جلو زد

یک روزنامه آمریکایی تایید کرد رژیم صهیونیستی با ریختن ۶ هزار بمب بر سر غزه دو برابر زمان حمله آمریکا به موصل خانه ویران کرده است.

رژیم صهیونیستی طی بیش از ۷۰ روز ۶ هزار بمب بر سر مردم غزه انداخته است. این مقدار مساوی با مواد منفجره‌ای است که آمریکا طی یک سال بر سر مردم افغانستان ریخت.

روزنامه واشنگتن پست در خصوص حجم ویرانی در غزه می‌گوید با وجود صحنه‌های انفجار، ویرانی و کشتار‌های پی در پی، رژیم صهیونیستی مدعی است که ارتش این کشور برخلاف حماس، آتش خود را متوجه غیرنظامیان نمی‌کند و به قوانین بین المللی پایبند است. این ویرانی دوبرابر ویرانی حملات داعش و آمریکا به موصل عراق و درگیری تروریست‌های داعش با نیروهای سوری در حلب است.

نکته قابل توجه در این زمینه این است که رسانه‌های صهیونیستی به ویژه شبکه‌های تلویزیونی در راستای تلاش‌های خود برای مهندسی آگاهی شهرک‌نشینان صحنه‌های کشتار و ویرانی در داخل نوار غزه را مبهم می‌کنند و تنها تعداد اندکی از آن‌ها را نشان‌ می‌دهند.

 گیدئون لوی، یک روزنامه نگار در آخرین مقاله خود هشدار داد که مقیاس ویرانی در غزه از آنچه که شهر درسدن آلمان در طول جنگ جهانی دوم در معرض آن قرار گرفت، بیشتر است و هشدار داد که این امر باعث ایجاد دریایی از نفرت و تمایل به انتقام در طرف فلسطینی خواهد شد؛ که به معنای بازگشت این بمباران وحشیانه به عنوان انتقام علیه صهیونیست‌ها است.

پس از انتشار این خبر چند روز پیش، لوی از طرف صهیونیست‌ها مورد تهدید مرگ قرار گرفت و مجبور شد خیلی محافظه کارانه پیش برود و این همان اتفاقی است که در جنگ «عملیات لبه حفاظتی» در غزه در سال ۲۰۱۴ رخ داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار