رسیدگی به ۳ فقره پرونده قاچاق سوخت در زاهدان

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: سه قاچاقچی سوخت در ایرانشهر به پرداخت بیش از هفت میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شدند.

 موسی عباس زاده  اظهار کرد: شعب بدوی و ویژه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی زاهدان سه پرونده قاچاق سوخت مجموعا ۶ هزار لیتر گازوئیل به ارزش ۲ میلیارد و ۶۹۵ میلیون ریال را رسیدگی کردند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان افزود: شعبه نهم بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی زاهدان پرونده خرید ۲ هزار و ۷۰۰ لیتر گازوییل به ارزش یک میلیارد و ۱۰ میلیون ریال را بررسی کرد و با توجه به مدارک موجود و نوع کشف سوخت در مشک‌های پلاستیکی، اتهام انتسابی را محرز، علاوه بر ضبط مشک‌ها متهم را به پرداخت ۲ میلیارد و ۲۱ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

عباس زاده محمودی گفت: شعبه پنجم بدوی و رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی زاهدان نیز پرونده حمل ۲ هزار و ۲۲۰ لیتر گازوییل به ارزش ۸۳۱ میلیون ریال را رسیدگی و علاوه بر ضبط سوخت‌های کشف شده متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۶۶۲ میلیون ریال جریمه نقدی و پرداخت ۸۳۱ میلیون ریال جریمه برای بهای خودرو حامل سوخت و در مجموع متهم را به پرداخت ۲ میلیارد و ۴۹۳ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: همچنین این شعبه پرونده قاچاق هزار و ۹۴۷ لیتر گازوئیل به ارزش ۸۵۴ میلیون ریال را بررسی و با توجه به جاسازی سوخت در مشک‌های پلاستیکی و ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سوخت‌های کشف شده متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۷۰۸ میلیون ریال ۲ برابر ارزش سوخت جزای نقدی و پرداخت ۸۵۴ میلیون ریال برای خودرو حامل سوخت و در مجموع متهم را به پرداخت ۲ میلیارد و ۵۶۲ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

به گفته عباس زاده، شعب رسیدگی کننده در مجموع متهمان سه پرونده را علاوه بر ضبط سوخت‌های قاچاق به پرداخت هفت میلیارد و ۷۶ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کردند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان افزود: با گزارش پلیس امنیت اقتصادی و هنگ مرزی زاهدان پیرامون کشف این محموله‌های قاچاق، پرونده‌های این تخلفات برای بررسی به تعزیرات حکومتی ارسال شده بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار