تعیین بیش از ۳۰۰ شعبه اخذ رأی انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه یزد

فرماندار یزد گفت: ۳۹۶ شعبه اخذ رأی انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه یزد تعیین شده است.

سیدمحمدرضا مدرسی فرماندار یزد و رئیس هیات اجرایی حوزه انتخابیه یزد ، اشکذر، زارچ و بخش ندوشن در جلسه بررسی تعداد شعب اخذ رأی انتخابات،  از تعیین ۳۹۶ شعبه اخذ رأی انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های اصلی و فرعی یزد خبر داد و گفت: پس از برگزاری جلسات مشترک هیأت‌های اجرایی و نظارت برای تعیین تعداد و محل شعبات اخذ رای، تعداد ۳۱۹ شعبه در یزد، ۲۶ شعبه در اشکذر، ۲۰ شعبه در زارچ، ۹ شعبه در خضرآباد، ۶ شعبه در ندوشن، ۳ شعبه در اله آباد، ۹ شعبه در اکرم آباد، ۴ شعبه حوزه فرعی زرتشتیان و جمعاً ۳۹۶ شعبه برای حوزه انتخابیه یزد، اشکذر، بخش ندوشن تعیین شد. 

او با تاکید بر منویات مقام معظم رهبری در شاخص‌های برگزاری انتخابات گفت: امنیت، سلامت و مشارکت و رقابت، در برگزاری انتخابات بسیار مهم است و انتخابات باید با رعایت بی‌طرفی و امانتداری برگزار شود. 

مدرسی تصریح کرد:اعضای هیات اجرایی باید در زمینه تعیین اعضای شعب نیز همکاری و دقت کافی را داشته باشند تا افرادی متعهد، باتجربه و مسئولیت پذیر برای شعب اخذ رای انتخاب شوند. 

فرماندار یزد همچنین بر لزوم قانون‌مداری، اصل بی‌طرفی تاکید کرد و افزود: سعی شده است با دقت نظر محل شعب اخذ رأی تعیین گردد تا زمینه تسهیل رأی‌گیری برای عموم فراهم باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار