بیش از ۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در خدابنده کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده گفت:‌ ۲ هزار و ۲۰۰ لیتر گازوئیل به ارزش ۲ میلیارد ریال در خدابنده در پی توقیف یک دستگاه وانت نیسان حامل سوخت قاچاق کشف شد.

سرهنگ محسن غنیمتی روز چهارشنبه اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان خدابنده، حین کنترل خودروهای عبوری در مسیرهای ارتباطی به یک دستگاه وانت نیسان حامل سوخت مشکوک شده و جهت بررسی آن را متوقف کردند.

وی افزود: پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن، مقدار ۲ هزار و ۲۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق فاقد مجوز از اداره سوخت و فرآوردهای نفتی کشف و خودرو روانه پارکینگ شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده با بیان اینکه ارزش ریالی محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان بالغ بر ۲ میلیارد ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: راننده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضائی معرفی شد.

کشف تجهیزات پزشکی قاچاق در ایجرود

فرمانده انتظامی شهرستان ایجرود گفت:‌ در پی توقیف یک دستگاه سواری سمند، چهار هزار و ۳۲۰ دستگاه تجهیزات پزشکی قاچاق به ارزش چهار میلیارد ریال کشف شد.

سرهنگ معصومی راد اظهار داشت: ماموران امنیت اقتصادی این فرماندهی حین رصد مسیرها به یک دستگاه خودروی سواری سمند در محور بیجار - زنجان مشکوک شدند.

وی افزود: با اشراف پیرامونی و مراقبت های پلیسی، خودروی مورد نظر متوقف و در بازرسی از آن تعداد چهار هزار و ۳۲۰ دستگاه لوازم و تجهیزات پزشکی قاچاق کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی با اشاره به انتقال خودرو به پارکینگ، ادامه داد: در این راستا پرونده مقدماتی تشکیل و یک نفر راننده به همراه کالای مکشوفه به مرجع قضائی تحویل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.