بزرگترین طرح شهری زنجان ۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر زنجان گفت: بزرگترین طرح شهری زنجان موسوم به محور در دست ساخت شهیدان کریمی بعد از ۶ ماه از آغاز عملیات اجرایی آن تنها ۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

سعید نجفی رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر زنجان گفت: متاسفانه مهمترین و بزرگترین پروژه شهری زنجان طبق برنامه پیش نمی رود که این موضوع به دلایل مختلفی بر می‌گردد.

وی، وجود آب های زیر سطحی، ارائه نشدن به موقع نقشه های تایید شده و همچنین وجود معارضان محلی را از جمله این دلایل عنوان کرد و گفت: اگرچه پروژه با معارضاتی مواجه شده است اما در حال پیگیری برای رفع آنها هستیم.

این مسوول با تاکید بر اینکه معمولا در هر طرح و پروژه‌ای، اشکالات و موانع گوناگون وجود دارد، ادامه داد: هم اکنون عملیات ساخت این محور از سه راه امجدیه در حال انجام است.

وی با بیان اینکه برای احداث پل رو گذر کوی فرهنگ در این محور ۸۰ ستون در نظر گرفته شده که ۴۰ مورد آن انجام شده است، گفت:طبق برنامه ریزی ها و برای پیشبرد کار علاوه بر فعالیت یک دستگاه حفاری در سه راه امجدیه یک دستگاه دیگر نیز در کوی ثمین فعالیت خواهد کرد.

این عضو شورای اسلامی شهر زنجان ادامه داد: طبق برنامه اعلام شده برای کمتر شدن مشکلات ترافیکی این محور و به لحاظ اینکه مردم دچار زحمت نشوند پیمانکار، کار را به صورت سگمنتال(ستون های پیش ساخته) انجام خواهد داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.