اختصاص ۲۱۹ شعبه اخذ رأی به شهرستان خوی

فرماندار خوی گفت: با افزایش۲۴ شعبه ثابت و سیار، شعبات اخذ رأی به ۲۱۹ شعبه در خوی رسید.

فرماندار خوی در جلسه شورای اداری این شهرستان که در سالن شهید کوچری فرمانداری این شهرستان برگزار شد گفت: در این دوره از انتخابات با افزایش ۲۴  شعبه ثابت و سیار، شعبات اخذ رأی به ۲۱۹ شعبه در حوزه انتخابیه خوی رسید.

کریم علی‌نژاد ادامه داد: انتخابات یک مسئله  مهم در کشور ماست و ما باید با شرکت در انتخابات و انتخاب افراد مؤمن، کاری و اصلح از نظام جمهوری اسلامی که حاصل خون شهداست محافظت کنیم.

فرماندار خوی با تشکر از حضور پرشور مردم در مراسم  ۹ دی گفت: استکبار جهانی و شیطان بزرگ آمریکا و ایادی آن‌ها در طول دوران انقلاب فتنه‌های زیادی برعلیه نظام مقدس جمهوری اسلامی انجام دادند تا این نظام را به شکست بکشانند که با حول و قوه الهی همه دسیسه‌های آن‌ها نقش بر آب شدند.

امام جمعه خوی نیز در این جلسه با گرامی داشت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا و روز زن و مادر گفت: مادران شهدا در جامعه اسلامی ما همچون خورشید می‌درخشند و برای ما مایه افتخار است که در شهرستان خوی ۲۳ مادر ۳ و ۲ شهید داریم که حق سنگینی بر س همه ما مسئولین دارند و ما باید با درستکاری و خدمت خالصانه حرمت خون شهدا را نگه داریم.

حجت‌الاسلام والمسلمین قاسم خانی افزود: برگزاری نماز جماعت در ادارات و مراکز آموزشی باید رونق داشته باشد، چون دشمن از همین اتحاداسلامی ما و نماز جماعت ما می‌ترسند.

قاسم خانی در پایان به اهمیت انتخابات اشاره کرد و گفت: رفع همه مشکلات جامعه اعم از سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و امنیتی وابسته به حضور پرشور مردم در انتخابات است و نمایندگان کاری به مجلس بفرستیم.

در پایان جلسه از زحمات آقای اسماعیل سالم خویی معاون قبلی عمرانی تجلیل و آقای دکتر محمد زینالی به عنوان معاون جدید امور عمرانی فرماندار معرفی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.