شهادت ۵۰۴ نفر از عوامل نیروی انتظامی در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : تا به امروز ۵۰۴ نفر از عوامل نیروی انتظامی در این استان به درجه رفیع شهادت رسیده‌اند که این خود نشان دهنده عزم جدی این ارگان برای مقابله با جرم، جنایت و فساد است.

مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در حاشیه برنامه بزرگداشت شهدای مدافع امنیت در جمع خبرنگاران گفت : شهید مقام والایی نزد پروردگار دارد و به همین مناسبت با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یادواره شهدای انتظامی بالاخص ۱۱ شهید شهرستان راسک و ۲ شهید جدید انتظامی در کرمانشاه برگزار شد.

وی با بیان اینکه این مراسم در حسینیه مزار شهدای باغ فردوس برگزار شد، ادامه داد: هدف از اجرای این برنامه تجلیل از مقام شامخ شهدا به خصوص شهدای مدافع امنیت و خانواده‌های آنان است؛ مجموعه انتظامی استان با توجه به نگاه انقلابی و روحیه شهادت طلبی آمادگی خود را برای دفاع از حقوق مردم اعلام می‌کند.

حاجیان افزود: مصداق عملی این حرف شهادت ۷۳ تن از کادر نیروی انتظامی کشور در سال ۱۴۰۲ است؛ پلیس خود را مدافع امنیت، جان، مال و ناموس مردم می‌داند.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی استان پس از شهادت سرهنگ «شهریار بابایی» با مخلان امنیت و سوداگران مرگ با قاطعیت بیشتری برخورد خواهد کرد، گفت: نیروی انتظامی استان به هیچ احدی اجازه نخواد داد تا آسایش و امنیت مردم را خدشه دار کند و این مخلان بدانند که تا پای جان بر عهدی که بسته ایم ایستاده ایم .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.