پیگیری دستگاه قضایی برای حل مشکلات مردم از طریق دیدار چهره به چهره

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از پیگیری دستگاه قضایی برای حل مشکلات مردم از طریق دیدار چهره به چهره با آن‌ها خبر داد.

حمیدرضا کریمی دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه در حاشیه حضور رئیس کل دادگستری و اعضای شورای قضایی استان در مسجد امیرالمومنین (ع) محله دولت آباد کرمانشاه در جمع خبرنگاران گفت : یکی از رویکرد‌های اصلی دستگاه قضایی دیدار‌های مستقیم با مردم به منظور حل مشکلات حقوقی و قضایی آن‌ها است. 

وی افزود: دراین راستا، مسئولین دستگاه قضایی استان با حضور در محلات مختلف شهر کرمانشاه با محوریت مساجد با مردم این محلات دیدار داشته و پیگیر مشکلات حقوقی و قضایی آن‌ها می‌شوند. 

دادستان کرمانشاه تصریح کرد: در این دیدارها، از نزدیک مشکلات حقوقی و قضایی مردم را مورد رصد قرار داده و برای رفع آن‌ها دستوراتی صادر می‌شود. 

کریمی تاکید کرد: در صورتی هم که پرونده‌ای نیاز به بررسی بیشتر داشته باشد، آن را به واحد مربوطه ارجاع خواهیم داد تا در روند رسیدگی به آن تسریع شود. 

وی خاطرنشان کرد: اجرای چنین برنامه‌ای از سوی دستگاه قضایی کرمانشاه باعث اطمینان بیشتر مردم به دستگاه قضایی، تسریع در روند رسیدگی به پرونده‌ها و... خواهد شد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار