آغاز نهضت خدمت مومنانه با خدمات رسانی در مناطق کم برخوردار گیلان

به مناسبت ولادت حضرت فاطمه‌ی زهرا سلام الله علی‌ها و سالروز شهادت سردار سلیمانی نهضت خدمت مومنانه با توزیع ۸ هزار بسته معیشتی و اهدای ۲۴۰ سری جهیزیه امروز در گیلان آغاز شد.

 به مناسبت ولادت حضرت فاطمه‌ی زهرا سلام الله علیها و سالروز شهادت سردار سلیمانی نهضت خدمت مومنانه با ارایه‌ی خدمات صادقانه به قشر‌های آسیب پذیر و کم برخوردار در گیلان از امروز آغاز شد.

فرمانده‌ی سپاه قدس گیلان امروز در این مراسم که در گلزار شهدای رشت، برگزار شده بود با بیان اینکه اجرای این طرح برگرفته از سیره‌ی عملی اسوه‌ی اخلاص و عمل، سردار حاج قاسم سلیمانی است، گفت: نهضت خدمت صادقانه با برنامه‌هایی شامل توزیع بسته‌های معیشتی، اهدای جهیزیه‌ی به نوعروسان، افتتاح طرح‌های عمرانی و عام المنفعه و آزادی ۱۰ زندانی اجرا می‌شود.

سردار حمید دامغانی با بیان اینکه برای تامین اقلام و هزینه‌ی اجرای طرح‌های نهضت خدمت مومنانه‌ی گیلان در مجموع ۵۱ میلیارد تومان هزینه شده است ، اضافه کرد: با اجرای این طرح ۳۴۵ هزار و ۸۸۶ بسته‌ی معیشتی در سراسر کشور بین قشر‌های کم برخوردار و آسیب پذیر توزیع می‌شود که سهم گیلان در این طرح ، ۸ هزار بسته معیشتی در استان است.

وی همچنین از اهدای ۲۴۰ سری جهیزیه به نوعروسان سهم گیلان در این طرح ۸ هزار بسته معیشتی در استان است. در گیلان خبرداد و گفت: ۲۱ طرح عمرانی و آبرسانی هم در مناطق محروم استان به بهره برداری رسیده است.

فرمانده‌ سپاه قدس گیلان همچنین با قدر دانی از تلاش بسیج حقوقدانان گیلان برای آزاد‌ی زندانیان جرائم غیر عمد در استان افزود: زمینه آزادی آزادی ۱۰ زندانی جرائم غیر عمد در گیلان فراهم شده است.

سرهنگ احمد ابراهیمی ، فرمانده‌ بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان نیز در این مراسم گفت: در حال حاضر ۳ هزار و ۷۰۰ گروه جهادی در مناطق محروم و روستاه‌های کم برخوردار استان به مردم خدمات ارائه می‌دهند و نهضت خدمت مومنانه‌ی گیلان تنها نمونه‌ای از تلاش‌های گروه‌های جهادی و بسیجی استان برای گره گشایی مشکلات قشر‌های کم برخوردار است.

برچسب ها: خدمت مومنانه ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.