انعقاد قرارداد اجرای طرح عمومی تامین و انتقال آب اراضی کشاورزی روستای سنگ بیل

رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری، از انعقاد قرارداد اجرای طرح عمومی تامین و انتقال آب اراضی کشاورزی روستای سنگ بیل با سرمایه‌گذار بخش خصوصی خبر داد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری از انعقاد قرارداد اجرای طرح عمومی تامین و انتقال آب اراضی کشاورزی روستای سنگ بیل با سرمایه‌گذار بخش خصوصی خبر داد.

حسین برزگر ضمن تاکید بر ورود بخش خصوصی در انجام پروژه‌های تامین آب شهرستان، گفت: با انعقاد سومین قرارداد انتقال آب به اراضی دهکهنه، بالد و سنگ بیل بیش از ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار از طرف بخش خصوصی در این راستا هزینه خواهد شد که یکی از بهترین و سریعترین راه برای بهربرداری و توسعه زیر ساخت‌های بخش کشاورزی در حوزه انتقال آب می‌باشد. 


بیشتر بخوانید


وی به دو مزیت توسعه باغات در اراضی شیبدار و اشتغال پایدار در این شهرستان اشاره کرد و افزود: تلاش خواهیم کرد بااستفاده از تمام ظرفیت‌ها، توان، تجربه و تخصص کارشناسان مجرب مجموعه بخش کشاورزی، رشد، توسعه و شکوفایی بیش از پیش شهرستان اردل را در بخش کشاورزی و تحقق شعار سال با عنوان رشد تولید و مهار تورم داشته باشیم.

برزگر گفت: در این راستا جلسات متعددی با حضور بهره‌برداران و سرمایه‌گذار بخش خصوصی جهت اجرای طرح انتقال آب اراضی کشاورزی روستای سنگ بیل برگزار شد.

حسین برزگر اظهار داشت: طرح تامین و انتقال آب اراضی روستای سنگبیل در سطح ۷۰ هکتار و با تخصیص آب به میزان ۳۰ لیتر در ثانیه با توافق بهره برداران به سرمایه‌گذار بخش خصوصی واگذار گردید.

وی تصریح کرد: طبق توافق صورت گرفته احداث چاهک حریمی، احداث ایستگاه پمپاژ، تکمیل پست برق، لوله گذاری خط انتقال، احداث استخر، احداث جاده دسترسی، احداث استخر جهت باغات و اجرای سیستم بارانی در سطح ۵۰ هکتار، از جمله تعهدات سرمایه‌گذار بخش خصوصی در اجرای این طرح می‌باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امید
۱۶:۰۳ ۱۳ دی ۱۴۰۲
نیمی از دریاچه بزرگ سد کارون چهار چهارمحال بختیاری استان بام ایران توانایی آبیاری همه دشتهای استانمان را داراست چرا مسولان استان و کشور اینقدر کوتاهی میکنند ؟
استانی که جزو هردو حوضه فقیر و غنی ،زاینده رود و کارون است و زاینده و سرچشمه و کارون و دز و زاینده رود و خراسان و...
این کوتاهی مسولان و نمایندگان فقط فرصت سوزی استان بالادست ماست
آخرین اخبار