رییس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی:

جابه جایی مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان مرکزی ۱۰ درصد افزایش یافت

یحیایی گفت: جابه جایی مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی این استان امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰ درصد افزایش یافت.

محمدرضا یحیایی رییس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: یک میلیون و ۳۱۱ هزار و ۷۶۷ مسافر از ابتدای سال جاری تاکنون توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان مرکزی به نقاط مختلف کشور جابه شدند که تعداد این مسافران نسبت به مدت مشابه سال گذشته روند افزایشی داشته‌ است.

وی ادامه داد: مقصد ۴۳۶ هزار و ۳۶۷ نفر از مجموع این مسافران دورن استانی و ۸۷۵ هزار و ۴۰۰ نفر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان مرکزی به خارج از استان جابه جا شده‌اند.

رییس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: جابه جایی مسافران در این مدت در قالب ۱۱۰ هزار و ۲۷۹ سفر انجام شد که تعداد این سفرها نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۱ درصد رشد داشته‌ است.

یحیایی خاطرنشان کرد:مبدأ عمده سفرهای انجام شده در این مدت شهرستان‌های اراک و ساوه و مقاصد این سفرها تهران و اصفهان بوده‌ است.

وی اضافه کرد: ۶۳۶ هزار و ۴۲۰ نفر در قالب ۳۶ هزار و ۵۳۰ سفر توسط اتوبوس، ۵۱۵ هزار و ۹۱۳ نفر در قالب ۶۷ هزار و ۸۲۵ سفر توسط مینی‌بوس و یا سواری جابه جا شده‌ است.

رییس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی اظهار کرد: حمل و نقل برون شهری استان با ۴۸ شرکت مسافربری اتوبوسی، سواری و مینی بوسی در پنج پایانه مسافربری انجام شده‌ که سه پایانه در شهرستان اراک، یک پایانه در شهرستان خمین و یک پایانه در شهرستان ساوه قرار دارد.

۶ هزار و ۴۰۰ کیلومتر انواع آزاد راه، راه اصلی و راه روستایی در استان مرکزی وجود دارد که چهار هزار کیلومتر آن را راه های روستایی تشکیل داده‌ است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.