ساختمان راهدارخانه بین راهی گزند احداث شد

رئیس اداره راهداری و حمل نقل جاده‌ای شهرستان درمیان از پایان عملیات اجرایی احداث راهدارخانه بین راهی گزند با زیربنای ۸۷ متر مربع خبر داد.

 نوری مقدم گفت : یکی از محور‌های مواصلاتی مهم در خراسان جنوبی، محور اسدیه به سربیشه بوده و یکی از نیاز‌های زیرساختی در این گونه مسیر‌ها وجود راهدارخانه‌های بین راهی است.

وی تصریح کرد: با توجه به نبود راهدارخانه در محور اسدیه به سربیشه، در جهت ایجاد فضای ارائه خدمات ضروری به کاربران راه‌ها، احداث راهدارخانه گزند تصویب و عملیات اجرایی آن از محل اعتبارات ملی پایان یافت.

رئیس اداره راهداری و حمل نقل جاده‌ای شهرستان درمیان در مورد مشخصات این پروژه گفت: این پروژه به صورت پیمانی دی ماه ۱۴۰۰ آغاز و آذر ماه سال جاری توسط پیمانکار مربوطه با زیربنای ۸۷ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد تومان به اتمام رسید.

نوری مقدم اضافه کرد: با احداث این راهدارخانه و به ویژه انجام عملیات راهداری زمستانی شامل برفروبی و شن و نمک پاشی محور و اسکان اضطراری در راه ماندگان در مواقع بحران، محور مذکور از ایمنی بیشتری برخوردار می‌شود.

وی ارتقا سطح خدمات و وضعیت ایمنی شبکه راه‌های مواصلاتی شهرستان را از اولویت‌های اداره حمل و نقل و راهداری درمیان عنوان کرد و افزود: تمام تلاش خود را در جهت آسایش و رفاه مردم برای استفاده بهتر از جاده‌ها انجام می‌دهیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.