نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام:

دشمنان همیشه از حاج قاسم بیم داشته اند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه دشمنان همیشه از سردار دل‌ها بیم داشته اند گفت: شهید سلیمانی با مجاهدت‌های خود در تقویت جبهه مقاومت بسیار اثر گذار بود.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با تسلیت شهادت جمعی از هموطنانمان در مراسم گرامیداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در سر گلزار شهدای کرمان گفت: حادثه تروریستی کرمان و شهادت مظلومانه کودکانی که به عشق سردار دل‌ها در سالگرد شهادت آن فرمانده بزرگ به زیارت مزارش رفته بودند، جامعه ما را عزادار کرد.

وی بیان کرد: راه نورانی حاج قاسم سلیمانی پررهرو و برای همیشه تاریخ ماندگار است.

وی در ادامه با اشاره به تایید صلاحیت برخی از داوطلبان مجلس شورای اسلامی افزود: رهبر انقلاب اسلامی با تدابیر ارزنده خود زمینه را برای حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو فراهم کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در پایان به مسئله حجاب در جامعه اشاره کرد و افزود: حجاب هم موجب زینت و هم مصونیت زنان در جامعه است.

پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در مصلای بزرگ حضرت امام خمینی (ره)، راهپیمایی در محکومیت اقدام تروریستی گلزار شهدای کرمان از مسیر مصلای شهر ایلام تا چهار راه مادر با حضور آحاد مختلف مردم و مسئولان شهر ایلام برگزار شد.

برچسب ها: نماز جمعه ، شهداء
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.