بازگشت ورزش اردبیل به دوران طلایی در سایه حمایت‌های ملی است

استاندار اردبیل گفت: بازگشت ورزش اردبیل به دوران طلایی و جایگاه واقعی آن در گرو حمایت‌های ملی است.

سیدحامد عاملی در آیین تجلیل از قهرمانان و مدال آوران ورزش استان اردبیل که با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد، گفت: استان اردبیل ورزشکاران و قهرمانان ورزشی بزرگی دارد که همواره در عرصه‌های ملی و بین‌المللی افتخارآفرینی کرده‌اند.

استاندار اردبیل با بیان اینکه اردبیل از دوران گذشته پهلوان‌پرور و قهرمان‌پرور بوده است، افزود: این قهرمانان با افتخارآفرینی در عرصه‌های مختلف مایه عزت برای کشور و مایه افتخار برای ملت شدند و ما در قبال این استعدادهای بسیاری بزرگ مسئولیت داریم.

او با تاکید بر مسئولیت جمعی برای پرورش استعدادها گفت: استان اردبیل برای رسیدن به دوران طلایی خود در حوزه ورزش و تکرار دوران‌های طلایی در تاریخ استان نیاز به همدلی، کمک و پشتیبانی همدیگر و کنار گذاشتن تمام مسائل حاشیه‌ای دارد.

عاملی افزود: گاهی برخی مسائلی مطرح می‌شود که شایسته نیست و اگر بخواهیم وارد این موضوعات شویم از مسیر پیشرفت و تعالی بازخواهیم ماند و اگر می‌خواهیم در مسیر پیشرفت و تعالی قرار بگیریم باید حتما قدردان زحمات انسان‌هایی باشیم که برای رسیدن به موفقیت‌ها تلاش کردند.

مقام عالی دولت در استان اردبیل با بیان اینکه در ۲ سال اخیر تکمیل پروژه‌های ورزشی نیمه‌تمام استان را در اولویت قرار گرفته است، گفت: پروژه‌های نیمه‌تمام زیادی در حوزه‌های مختلف به‌ویژه در حوزه ورزش در استان وجود دارد و باید تلاش کنیم با اولویت این پروژه‌ها تکمیل شود.

او تصریح کرد: ۱۲ پروژه ورزشی در شهرستان‌های استان اردبیل تکمیل شده است که یکی از این مجموعه ها همین سالن است که همایش در آن برگزار می شود و افتتاح رسمی آن برای مجموعه ورزش استان اردبیل اتفاقات بسیار خوبی را رقم خواهد زد.

عاملی با بیان اینکه مجموعه دو و میدانی ورزشگاه علی دایی و سالن طبقاتی ورزشهای غیر توپی ورزشگاه تختی باید تکمیل شود، گفت: برای احداث سالن‌های ورزشی در شهرستان‌های استان اردبیل هزینه و سرمایه زیادی صرف شده است. برخی از آنها نیازمند توجه وزارت ورزش و جوانان برای بازسازی و بهسازی هستند.

او همچنین افزود: ایجاد و تقویت زیرساخت‌ها برای رشته های ورزشی که استعدادهای قابل توجهی در حوزه‌های مختلف ورزشی در استان دارند را در دستور کار قرار داده‌ایم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.