افتتاح ۲ مجتمع درمانی دامپزشکی در شهرستان گتوند

۲ مجتمع درمانی دامپزشکی در شهرستان گتوند با سرمایه گذاری بیش از ۱۱۰ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی افتتاح شد.

هادی احمدفخرالدین سرپرست اداره دامپزشکی گتوند گفت: گتوند دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی در زمینه‌های دام و طیور است که باید تلاش کنیم با استفاده از ظرفیت‌های موجود به سمت ایجاد مراکز شاخص دامپزشکی در سطح استان حرکت کنیم.

او می‌گوید : افتتاح این مجتمع‌ها موجب افزایش کمی و کیفی خدمات مراکز دامپزشکی است و این مراکز با وجود افراد متخصص در حوزه دامپزشکی تمامی خدمات دامپزشکی را ارایه می‌کنند.

به گفته او نقش واسطه‌ها و افراد غیرمتخصص با افتتاح این ۲ مجتمع کاهش می‌یابد، با بهره برداری از این مجتمع‌ها در سطح شهرستان تردد دامداران و مرغداران به شهرستان‌های مجاور برای انجام امور درمانی و واکسیناسیون کاهش می‌یابد و بخش عمده‌ای از مشکلات جمعیت هدف برطرف می‌شود.

سرپرست دامپزشکی با اشاره به سرمایه گذاری ۱۱۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی در راه اندازی این مراکز گفت: این مجتمع‌ها با داشتن درمانگاه دامپزشکی، داروخانه دامپزشکی و مرکز واکسیناسیون دام تمام نیاز دامداران و مرغداران منطقه را پوشش می‌دهند.

به گفته این مقام مسئول این مجتمع‌های دامنپزشکی زمینه اشتغال مستقیم هشت نفر به صورت مستقیم و ۱۰ نفر به صورت غیرمستقیم را فراهم کرده‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.