سرمربی تیم ملی واترپلو:

بهترین بازیکنان لیگ را به تیم ملی دعوت می کنیم/ اردوی برون مرزی قطعی نشده است

پنام تاش گفت: قصد داریم بهترین نفرات لیگ واترپلو را انتخاب کنیم و اردوی خود را برای مسابقات قهرمانی آسیا برگزار کنیم.

مهدی پنام تاش سرمربی تیم ملی واترپلو اظهار کرد: قرار است بهترین بازیکنان لیگ را انتخاب کنیم تا با برنامه ریزی اردو برای تیم ملی برگزار  کنیم.

سرمربی واترپلو درباره ارزیابی اش از عملکرد تیم ملی در بازی های آسیایی  گفت: تقریبا از خرداد ۱۴۰۲ مسئولیت  سرمربیگری را برعهده گرفتم که از تیرماه هم مدیر فنی به ما اضافه شد، بعد از آن به بازی های آسیایی رفتیم  و خدا را شکر با وجود اینکه نتایجمان با مدال همراه نبود اما عملکردمان بد نبود. با توجه به اینکه در کوران مسابقات لیگ هستیم باید ببینیم اردوی بعدی را چه زمانی می گذاریم. 

‌پتام تاش درباره اینکه برخی از بازیکنان تیم ملی واترپلو لژیونر می شوند و این مسئله خوب است، گفت: ۲ بازیکن ما لژیونر هستند و  بقیه شان در لیگ بازی می کنند و در باشگاه هایشان تمرینشان را دارند و منتظریم تا ببینیم شرایط به  چه صورت می شود تا اردویمان را بگذاریم. 

او درباره اینکه تیم ملی واترپلو زمان  را از دست نمی دهد و همه کشورهای صاحب نام دارند کار می کنند، گفت: ما دیر یا زود باید اردویمان را شروع کنیم اما با توجه به شرایط اقتصادی و شرایطی که ما داریم یک مقدار  کارهای ما با تاخیر اتفاق می افتد . حالا فدراسیون واترپلو برنامه دارد و منتظریم تا ببینیم چه زمانی اردوی خود را شروع کنیم. الان هم تیم ملی زیر ۱۷ سال  برای مسابقات جوانان آسیا  زیر ۱۸ سال اردو دارند که اسفند ماه هم راهی مسابقات می شوند. 

 پتام تاش درباره اینکه عملکرد رضوانی  رئیس  فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو را چطور دیده است؟گفت: ما برای بازی های آسیایی پتانسیلی که داشتیم فدراسیون تلاش خود را کرد تا نتیجه بگیریم و اگر زمانمان بیشتر بود و اگر یکسری اتفاقات نمی افتاد شاید بعد از آن اردو ما می توانستیم با مدال از هانگژو برگردیم . 

او درباره اینکه برنامه تان برای مسابقات قهرمانی آسیا واترپلو چیست، گفت: باید با فدراسیون جلسه بگذاریم تا ببینیم چه زمانی اردویمان برگزار می شود. ۲، ۳ اردوی برون مرزی را صحبت کردیم اما چون قطعی نشده است نمی توانیم در این باره حرف بزنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار